حجت الاسلام رضایی؛ دشمن با فریب و تحریف حقایق فتنه می کند در حالی که بهترین کار در مقابل توطئه های دشمنان جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۸۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی، در جمع خواهران بسیجی حوزه علمیه شهرستان لردگان گفت: دلیل اصلی هراس دشمنان از طراحی این جنگ ترکیبی، حرکت روبه‌پیشرفت ایران اسلامی در مسیر توسعه است و ارائه مدل جدیدی از حکمرانی بر پایه اسلام ناب است.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان، به حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان پیش از طراحی این توطئه‌ها به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و همچنین جنگ روانی و آشوب‌آفرینی در کشور بودند تا مقاومت مردم ایران را بشکنند.

رضایی در ادامه تاکید کرد: دشمنان و به خصوص آمریکا می خواست با تضعیف جبهه مقاومت و راهبردهایی مانند به سرانجام نرسیدن وضعیت مجلس و دولت لبنان و عراق، به بی‌ثباتی این کشورها دامن بزند اما در عمل به این نقشه شکست خورد.

این مقام مسئول افزود: دشمنان برای مقابله با اسلام ناب، ارزش ها را هدف قرارداده و برای واج بی بندباری حجاب را بالاترین مانع خود می داند فلذا با شعارهای به ظاهر زیبا و مردم فریبانه به حجاب و عفاف حمله می کند.

وی در پایان بیان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حدود یک سال پیش بر موضوع جهاد تبیین تاکید ویژه فرمودند، معظم له می‌دانستند که فتنه‌های بعدی دشمنان در خصوص جنگ شناختی و تغییر افکار افراد است.

ارسال نظرات