مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

جانبازان عمار‌های زمان هستند

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به جهاد تبیین هم اشاره کرد و افزود: جانبازان شهدای زنده و عمارهای زمان در حوزه جهاد تبیین می باشند.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۰۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بهمراه حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در منازل جانبازان قطع نخاعی با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از همسران جانبازان قدردانی کردند.

جانبازان عمار‌های زمان هستند

حجت الاسلام رعایتی در این دیدار با اشاره به اینکه همسران جانبازان مقرب درگاه الهی هستند، گفت: همان طور که جانبازان برای اهداف و آرمان های انقلاب جانبازی کردند ان شالله به برکت دعای این عزیزان ما هم در رسیدن به اهداف انقلاب ثابت قدم بمانیم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به جهاد تبیین هم اشاره کرد و افزود: جانبازان شهدای زنده و عمارهای زمان می باشند.

حجت الاسلام رعایتی با تصریح بر اینکه جانبازان میتوانند جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا را به نسل جوان انتقال دهند،خاطرنشان کرد: اگر حوادث انقلاب برای نسل جدید تبیین شود نقشه دشمن برای انحراف افکار نسل جوان نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار