یادداشت/

حضرت زینب(س) الگو آزادگان جهان می باشد

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) در یادداشتی آورده است: حضرت زینب(س) الگو آزادگان جهان می باشد.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۱۵
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ساوجبلاغ، به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

پیام رسانی نهضت عاشورا توسط حضرت زینب(سلام الله علیها) انجام شد، پرستاری از امام زین العابدین(ع) و فرزندان سیدالشهداء(ع)، رسوایی دستگاه ظلم و ولایتمداری چهار خاصیت ماندگاری و عظمت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) می باشد.

شجاعت، وقت شناسی، صبر و جهاد تا پیروزی کامل از ویژگی های حضرت زینب(س) است که برای همه آزادگان جهان الگو است.

حضرت زینب کبری عظمت بالایی دارد که حضرت رسول(ص) خطاب به دخترش فاطمه (س)فرمود: اى پاره تن من و روشنى چشمانم، فاطمه جان، هرکسی که بر زینب و مصایب او بگرید ثواب گریستن کسى را به او می‌دهند که بر دو برادر او حسن و حسین گریه کند.

این روز به نام پرستار نام گذاری شده است که این روز را به همه ی پرستاران و زحمت کشان عرصه ی سلامت تبریک عرض مینمایم.

پرستاران در جایگاه با اهمیتی هستند که باید با تمسک به سیره رفتاری حضرت زینب( سلام الله علیها)با انگیزه و روحیه بالا به انجام وظیفه خود و مراقبت از بیماران بپردازند و انشالله اجر خود را از خداوند متعال دریافت خواهند کرد و رسیدگی به بیماران و پرستاری از آنها که کار بسیار دشواری است بر دوش پرستاران عزیز باشد که انشالله این روز بر همه ی پرستاران مبارک باشد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار