خبرهای داغ:
سردار زهرایی در اجتماع عظیم ۱۰هزار نفری طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی:

باید جای خود را در تاریخ مشخص کنیم/نبرد تمدنی موجود، جنگ اراده‌هاست

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و با پیوند‌های اجتماعی قوی، برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۴۵
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

زهرار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در اجتماع عظیم ۱۰هزار نفری طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه دشمن و استکبار در جنگ گرم، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی شکست خورده است، اظهار کرد: نبرد تمدنی موجود، جنگ اراده‌ها با اراده‌هاست؛ جنگ دلدادگی و وارستگی است و دشمن را در این جنگ هم شکست خواهیم داد.

وی افزود: دشمن هر چه می‌خواهد مردم را به سمت ناامیدی سوق دهد، مردم ما با فعالیت و استفاده از تحریم‌ها به فرصت‌ها دست پیدا کرده و امیدوارتر می‌شوند.

سردار زهرایی گفت: اجتماع امروز، سردمداران و فعالان اقتصاد مقاومتی هستند. این فعالیت‌ها نمونه‌ای از اقدامات فرزندان ولایت است. وی افزود: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و قدردان ولایت، بسیجی‌بودن و خدمت‌رسانی به دیگران باشیم و با پیوند‌های اجتماعی قوی، برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: خواهران به تاسی از حضرت زینب کبری(س) و برادران ما به تاسی از حضرت عباس(ع) نوای لبیک یا خامنه‌ای را سر می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار