نشست"بررسی شعار "زن زندگی آزادی" با حضور بانوان کنشگر در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی گناباد

حجت الاسلام فاطمی در جمع فعالان حجاب نه عنوان و سوال را در باره شعار زن زندگی و آزادی مورد بررسی قرار داد و به سوالات مخاطبان پاسخ داد.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۰۷
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، در طی یک جلسه، بررسی شعار زن زدگی آزادی با حضور کنشگران فعال فرهنگی در محل دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام فاطمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی گناباد گفت:نقش‌آفرینی فعال جمهوری اسلامی ایران در ابعاد جهانی و حرکت به سمت ایجاد یک محور راهبردی سبب شده که ازنظر غرب، ایران به‌عنوان یک عامل مؤثر در کاهش اثرگذاری این کشور و تهدید جدی منافع غرب تلقی شود. 

 

وی ادامه داد :ظهور ایران قدرتمند و برنامه ریزی جهت متوقف سازی او ، از اهداف اصلی برنامه ها بوده است رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت:اغتشاشات اخیر یکی از مصادیقِ برجسته ی (جنگ روایت ها)است. 

 

فاطمی در ادامه به سوالات مخاطبین و فعالان فرهنگی پاسخ داد که از جمله سوالات می توان به رابطه حجاب و ایران در نگاه مورخین ،حجاب_اجباری یا قانونی در جامعه اسلامی ،نمونه هایی از نظم نوین جهانی و استفاده از ابزارهای جنسی برای مقابله با کشورها-،دلایل پافشاری جمهوری اسلامی در باره حجاب حجاب و روابط جنسی آزاد یک مساله شخصی است یا اجتماعی؟ ،-بررسی وضعیت زن درغرب براساس آمار خودشان- (بررسی وضعیت انحرافات در غرب بعد از شعارهای فمنیستی ، سکوت آمریکا و غرب در برابر ظلم به زن در بقیه کشورها و سیاست دوگانه آنها و بررسی ظلم یا ارتقای کرامت زن در جمهوری اسلامی اشاره کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها