فرماندار گناباد:

مشکلات جوانان ریشه در کم‌کاری مسوولان دارد

فرماندار گناباد گفت: مشکلات جوانان در بخشهای مختلف ریشه در کم کاری برخی از مسوولان دارد و اهتمام لازم برای رسیدگی به مشکلات این قشر نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۲۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی رضا نصیری امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گناباد افزود: مشکلات جوانان در زمینه های مختلف مانند تاخیر در سن ازدواج، اشتغال، مسکن، تفریح و نشاط امروز یک مشکل اجتماعی است و نشان می دهد برخی از مسوولان نسبت به رفع این معضلات جوانان احساس مسوولیت لازم را نداشتند. 

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان به شیوه های گوناگون سعی می کنند از مشکلات جوانان در راستای اهداف خصمانه خود سوء استفاده کنند، ادامه داد: همه مسوولان و دست اندرکاران و فعالان بخشهای مختلف فرهنگی، اقتصادی اجتماعی باید برای رفع تنگناهای این قشر احساس مسوولیت و اهتمام بیشتری داشته باشند. 

 

فرماندار گناباد از سیستم بانکی خواست که با روان سازی پرداخت تسیهلات به مردم و به خصوص جوانان در زمینه های تسهیلات ازدواج و اشتغال و کارآفرینی در کاهش معضلات این قشر پیشگام باشند. 

 

وی معضل طلاق و از جمله طلاقهای بدون منطق را از مهمترین معضلات اجتماعی در جامعه برشمرد و سوء تفاهم بین زوجها و دخالتهای اطرافیان را از عوامل مهم این طلاقها ذکر کرد. 

 

نصیری اظهار داشت: باید از پتانسیلهای بخشهای فرهنگی و اجتماعی و حوزه های علمیه و مراکز مشاوره برای فرهنگ سازی ازدواج و جلوگیری از معضل طلاق بهره گرفت. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار