مسئول بسیج سازندگی امام حسن مجتبی مطرح کرد؛

آغاز پروژه جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با ۴۲۵ میلیارد اعتبار در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان گفت : پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با به کارگیری ظرفیت های بسیج سازندگی استان و با خدمت رسانی به بیش از ۳۰۰ روستا در پایان پروژه ، کلید خورد.
کد خبر: ۹۴۷۴۰۶۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ پاسدار احسان جهانبخش در جلسه پروژه آبرسانی منطقه کوهدشت در سالن جلسات سپاه ناحیه کوهدشت گفت : بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان مجری پروژه جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان است و این پروژه با اعتبار 425 میلیارد تومان در کل استان و شامل ۱۲۵ روستا کلید خورده است .

وی ضمن اشاره به توانمندی بسیج سازندگی در صرفه جویی و افزایش کمیت خدمت رسانی مازاد بر مقدار ابلاغی افزود : پس از اجرای این پروژه میتوان گفت که بیش از ۳۰۰ روستا از این پروژه بهره مند خواهند شد که این اقدام مرهون بکارگیری گروه های جهادی و بسیجی در اجرای پروژه مذکور است .

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان عنوان کرد : در این پروژه ۱۰ حلقه چاه عمیق حفر خواهد شد که از این تعداد ۲ حلقه سهمیه شهرستان کوهدشت است که در قالب پروژه های بسیج سازندگی در سپاه ناحیه کوهدشت انجام خواهند گرفت .

جهانبخش این پروژه عظیم را گامی بلند در زمینه خدمت رسانی و آبرسانی به مردم برشمرد و خاطر نشان کرد : ۵۱۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در کل استان اجرا خواهد شد که از این مقدار ۲۳ کیلومتر خط انتقال و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع در شهرستان کوهدشت عملیاتی می‌شود .

وی ضمن اشاره به احداث ۳ مجتمع در قالب طرح امام حسن مجتبی (ع) در کوهدشت تصریح کرد : این سه مجتمع شامل مجتمع چهار غله با متراژ ۱۶ کیلومتر شامل یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی ، یک مخزن فشار شکن ۲۰ متر مکعبی ، و یک ایستگاه پمپاژ آب ، مجتمع خوشناموند و قبر موسی با متراژ ۷ کیلومتر و شامل یک ایستگاه پمپاژ و همچنین مجتمع شبکه توزیع و حفر چاه کشماهور ، که شامل ۲۴ کیلومتر از منطقه تازه آباد و ۱۶ کیلومتر از شهرک امام است .

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان جمع اعتبار پروژه آبرسانی شهرستان کوهدشت را ۷۲ میلیارد تومان تخمین زد و بیان داشت : بازه زمانی اجرایی این پروژه ۳۰ ماهه ابلاغ شده است ولی در صورت همکاری دستگاه های دولتی و زیرساختی شهرستان و نداشتن معارض دولتی و شخصی ، با توجه به ملی بودن این پروژه ، بسیج سازندگی استان لرستان میتواند در کمتر از ۶ ماه پروژه مذکور را به بهره برداری برساند.

ارسال نظرات