خبرهای داغ:
عباس‌زاده امامی در گفت‌وگو با بسیج:

دستگاه‌های مختلف باید از ظرفیت بسیج، در جهت حل مشکلات کشور بهره ببرند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی باید نگاهی ویژه به دستاورد‌های بسیج در حوزه دانش بنیان داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۷۴۱۵۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

بسیج برای عرصه خدمت به نظام و دفاع از انقلاب یک الگو است/ سیج، با ظرفیت نخبگانی به حوزه دانش بنیان ورود پیدا کرده است

حسین عباس‌زاده امامی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین را سازمانی ارزشمند در انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج، یادگار ماندگار امام راحل است. بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی حضور داشته و حامی انقلاب است. وی افزود: دفاع مقدس، آیینه تصویرساز جایگاه ویژه بسیج در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی است. بسیج، با تمام ظرفیت در میادین خدمت به ملت ایران حضور دارد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به عملکرد درخشان بسیج در عرصه‌های سازندگی و صحنه حوادث غیر مترقبه به ویژه کرونا، اضافه کرد: طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یکی از این اقدامات تأثیرگذار برای مقابله با فراگیری کرونا بود. 

عباس‌زاده امامی با تأکید بر اینکه بسیج، محدود به زمان و مکان نیست تاکید کرد: بسیج برای همه عرصه‌های خدمت به نظام جمهوری اسلامی و دفاع از انقلاب، الگو و افتخار است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان، مشت نمونه خروار خدمات انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر است، تصریح کرد: بسیج، با ظرفیت نخبگانی به حوزه دانش بنیان ورود پیدا کرده است. عباس‌زاده امامی گفت: شاهد ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نخبگان بسیجی در حوزه دانش‌بنیان به ویژه در نمایشگاه اخیر بودیم. این توانمندی ها، مایع عزت و افتخار نظام است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به اینکه نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی باید نگاهی ویژه به دستاورد‌های بسیج در حوزه دانش‌بنیان داشته باشند، اظهار داشت: دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف باید از ظرفیت بسیج، در جهت حل مشکلات کشور بهره ببرند. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات