خبرهای داغ:
به همت گردان107امام حسین(علیه السلام)انجام شد:

راه اندازی ایستگاه صلواتی در گلستان شهدای اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(سلام الله علیها)

به مناسبت ایام میلاد با سعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) بسیجیان ورزمندگان گردان107امام حسین(علیه السلام) در اقدامی خود جوش اقدام به بر پایی ایستگاه صلواتی در محل گلستان شهدای اصفهان نمودند.
کد خبر: ۹۴۷۴۱۷۳
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر14 امام حسین (علیه السلام)؛ به مناسبت ایام میلاد با سعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) بسیجیان ورزمندگان گردان107امام حسین(علیه السلام) در اقدامی خود جوش اقدام به بر پایی ایستگاه صلواتی در محل گلستان شهدای اصفهان نمودند.

فرمانده گردان ۱۰۷امام حسین(ع)در مورد این خبر گفت: نذری چنانکه از نامش بر می آید، عهدی است که شخص با برآورده شدن حاجت خود آن را ادا می کند، نذری تنها ویژه ی آئین مقدس اسلام نیست، بلکه آنچه که از تاریخ برمی آید، نشان از این سنت در ادیان دیگر الهی نیز است.

این فرمانده در ادامه گفت: رزمندگان و بسیجیان مخلص در ادامه خدمت رسانی به زائرین گلستان شهدای اصفهان در غالب برگزاری ایستگاه صلواتی؛ این باردر ایام میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) با نیت ظهور هر چه زودتر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اقدام به پخت نذری وتوزیع بین زائرین گلستان نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار