سردار زهرایی عنوان کرد؛

برنامه اصلی بسیج سازندگی خوشه سازی تولید کنندگان است/ برای خنثی کردن تحریم‌های دشمن باید اقتصاد را مردمی کنیم

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: برنامه اصلی سازمان بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ خوشه سازی تولید کنندگان صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار اشتغالزا است.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۹۵
|
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در همایش ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی در استان هرمزگان اظهار کرد: بسیار خرسندم که در میان شما اعضای صندوق‌های قرض الحسنه، تسهیل گران، راهبران شغلی، کار آفرینان و سرشاخه‌های اقتصاد مقاومتی هستم؛ شما عزیزان در جنگ تمام عیار اقتصادی به عنوان امیران و سرداران نقش خودتان را به خوبی ایفا می‌کنید.

مسئول بسیج سازندگی کشور افزود: افسوس که ما آنگونه که باید نتوانستیم از شما که در خط مقدم جنگ اقتصادی هستید حمایت کنیم؛ صحنه امروز جنگ حق و استکبار اگر از یک نمای کلی نگاه کنیم جنگ تمدنی با ابعاد مختلف است؛ دفاع مقدسی را برای ما ترسیم کرده‌اند از نوع دفاع مقدس نوین.

سردار زهرایی گفت: در جنگ شناختی و ترکیبی جبهه استکبار با همه داشته‌ها و پس اندازهای خود به میدان آمده زیرا در برخی از مولفه ها و زیر ساخت‌های دفاع مقدس تاکنون شکست خورده است به عنوان مثال در اول انقلاب آن ترورهایی کوری که منافقین انجام دادند و امروزه در اغتشاشات اخیر نیز گروهی آن را انجام می‌دهند و یا در هشت سال دفاع مقدس ۶۰ کشور تا بن دندان مسلح در مقابل انقلاب نو پای اسلامی صف آرایی کردند و یا در تهاجم فرهنگی و در آخر سفره مردم را به گرو گرفتند و سعی کردند امنیت کشور را در سال ۹۶ و ۹۸ آشفته کنند همه مولفه‌های جنگ ترکیبی بود که جمهوری اسلامی به همت مردم و بسیجیان، جهادگران و همه کسانی که دل در گرو انقلاب و خدمت دارند پاس کرد و از سر گذراند.

وی تصریح کرد: دشمن دست از دشمنی و ظلم خود بر نمی‌دارد زیرا ماهیت استکبار شیطانی است و جنگ بین عاقل و شیطان از اول بوده و ادامه پیدا خواهد کرد. شکل و شیوه در جنگ نوین تغییر کرده و ابزاری مانند رسانه و فضای مجازی حکمرانی در اذهان و تفسیر واژگونی از انقلاب اسلامی برای نسل جوان و تحریف از اینکه ما مانده‌ایم و به بن بست رسیده‌ایم را به جای ما می‌توانیم گسترش می‌دهد.

سردار زهرایی گفت: تعبیر و تفسیری انها این بود که قشر جوان از این بن بست‌ها به دلیل اینکه در فضای مجازی زیست کرده نمی‌تواند خارج شود، غافل از اینکه دچار خطای محاسباتی هستند زیرا هر زیست مجازی باید در فضای حقیقی رخ دهد. آنها خودشان را امتحان کردند و در همین ۶۰ روز گذشته ۶۰ هزار دروغ را پراکندند و سعی کردند با تهدید اعتصاب را به وجود آوردند ولی موفق نشدند و چون موفق نشدند با سمت خشونت رفتند.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: در جنگ ترکیبی دشمن معنا را نشانه رفته و می‌خواهد آسایش را از ما بگیرد مانند معنای پلیس و امنیت، شرف و… قبل و بعد از ۶۰ روز؛ جای واژگان را دارند عوض می‌کنند و الان برهنگان علیه پابرهنگان انجام می‌دهند و حجاب و…‌همه بهانه است آنها به دنبال زدن اصل دین هستند.

زهرایی عنوان کرد: سبک زندگی ایران و اسلامی نماد حق و سبک زندگی آمریکایی نماد استکبار است و سلبریتی ها نماد آنها هستند و باید توجه کنیم در این نبرد آخر الزمان در کدام گروه قرار می‌گیریم و جای خودمان را پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ با اقتصاد رابطه ناگسستنی دارد و اقتصاد با اجتماع پیوند دارد و محقق کردن تئوری بی نظیر اقتصاد مقاومتی در انقلاب اسلامی که متعلق به خود انقلاب است در مقابل لیبرال و امانیسم قرار دارد و در اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد توسط خود مردم.

مسئول بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس هنگامی که مردم پای کار آمدند ورق برگشت در وضعیت اقتصادی نیز هنگامی که مردم پای کار باشند مشکلات حل خواهد شد.

سردار زهرایی خطاب به طلایه داران اقتصاد مقاومتی گفت: شما باید به مردم انگیزه دهید در صندوق‌های قرض الحسنه، تعاونی‌ها و کار آفرینان که در کنارشان برای چندین نفر شغل ایجاد می‌کنید و باید قدر این موهبت را بدانید که خداوند در مردمی کردن اقتصاد شما را انتخاب کرده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: برنامه اصلی سازمان بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ خوشه سازی تولید کنندگان صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار اشتغالزا است.
 
وی با تاکید بر اینکه خنثی کردن تحریم‌های دشمن با مردمی کردن اقتصاد صورت می‌گیرد، گفت: جهادگران بستر ساز بانکداری اسلامی که متعلق به اسلام است هستند. من دست تک تک شما را می بوسم و بابت کوتاهی عذرخواهی می‌کنم.

مسئول بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: آموزش و توانمند سازی مردم برایمان بسیار اهمیت دارد بر مبنای فرهنگ کار و تلاشی که دارند و محصولاتی که در هر منطقه مزید دارد و نه محصولات وارداتی و سراغ اقتصاد کلان نیز نمی‌رویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار