هدف اصلی دشمنان جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای کشور می‌باشد

مسئول نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نشست تعامل، تفاهم و هم‌اندیشی با جمعی از کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر گفت: هدف اصلی دشمنان جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای کشور می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۲۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵

هدف اصلی دشمنان جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای کشور می‌باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه در نشست تعامل، تفاهم و هم‌اندیشی با جمعی از کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر جلو‌گیری از پیشرفت قدرت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را یکی از اهداف اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند در جهت جلو‌گیری از قدرت هسته‌ای صلح‌آور جمهوری اسلامی ایران با اقدامات مختلفی مانند جنگ ترکیبی و ترور دانشمندان هسته‌ای جلوی پیشرفت این قدرت صلح‌آور را در کشور بگیرند.
وی از اعلام آمادگی همکاری نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با نیروگای اتمی بوشهر خبر داد و گفت: نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نهایت تلاش خود را در جهت ایجاد نشدن خلع در راه شهیدان به خصوص شهیدان هسته‌ای نیروگاه هسته‌ای استان بوشهر به کار می‌برد.
خضر فقیه از تهاجم فرهنگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران نسبت به بکارگیری جوانان کشور برای رسیدن به اهداف شوم خود خبر داد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رسانه‌های بین‌المللی و گسترده‌ای که دارند، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بزرگی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف شوم خود و راه‌اندازی اغتشاشات آغاز کرده‌اند.
مسئول نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر تبیین جوانان را نسبت به دوران انقلاب و دفاع مقدس بسیار مهم دانست و اظهار کرد: شایسته است با همت مسئولین مجاهادت، فداکاری، ایثارگری و جانفشانی شهدا را در دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین کنیم تا ارزش انقلاب اسلامی را به خوبی درک کنند و جبه حق اسلام را از جبه باطل رسانه‌های معاند دشمنان اسلام تشخیص دهند.
سرهنگ خضر فقیه حرکت در راه ولایت را خنثی کننده اهداف شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان کرد: زمانی که دشمنان دست به اقدامات خرابکارانه همچون اغتشاشات و از بین بردن اموال عمومی می‌زنند بهترین را حرکت در راه ولایت و گوش دادن به سخنان حق آن می‌باشد.
وی با اشاره به مهم‌ترین مقوله‌ها در جهت آرامش جامعه افزود: اگر مسئولین بتواند بحث اشتغال، معیشت، فضای مجازی و ازدواج جوانان کشور را حل کنند کشور به آرامش عمومی دست پیدا می‌کند.
در پایان این نشست حجت الاسلام بهروز دشتی به عنوان مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر نیروگاه اتمی بوشهر و رفیعه عبادی به عنوان مسئول خواهران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر نیروگاه اتمی بوشهر معرفی شدند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار