خبرهای داغ:
سرهنگ امیری:

بسیج در زدودن سیاهی‌ها و جهالت‌ها به زیبایی تمام نقش‌آفرینی می‌کند

همدان-مسئول اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه بسیج در زدودن سیاهی‌ها و جهالت‌ها به زیبایی تمام نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: اگر سراسر عالم به نیروی بسیج مجهز شود می‌تواند در زودن جهالت‌های مدرن موثر باشد.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۰۹
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

سرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارکرد: بسیح واژه‌ای طلایی و یکی از برترین، بهترین و نوارنی‌ترین الفاظی است که این روزها کل جهان به شکلی نوین با آن آشنا می‌شود با آن خو می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج واژه‌ای است که خداوند به زیباترین موجود و عالی‌ترین شکل ممکن آن را به بهترین مرد عالم الهام کرد، گفت: گاهی یک لحظات ناب و فرصت‌های طلایی ایجاد و از دل همه انسان‌های روی زمین یک انسان انتخاب می‌شود تا به وسیله آن انسان واژه‌های جدید و الهام‌بخش، برگرفته از تعالیم آسمانی، یک افق جدید در عالم ایجاد شود.

مسئول اقشار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه بسیج پدید آورنده یک افق نو در عالم غبار گرفته از کثرت جهالت مدرن است که توانسته با بکارگیری همه انسان‌های روی زمین فتوایی جدید داشته باشد، اضافه کرد: بسیج تنها در محدوده کشور ایران نیست بلکه با بکارگیری همه افکار و انسان‌ها در سراسر جهان توانسته است یک منش درست منطقی و مقبول از عقلانیت بشری به شیوه هنرمندانه و در عین حال رندانه معرفی کند که امروز رعشه‌های آن به هر نقطه‌ای از کره زمین  که رسیده مردم آن خطه بی‌صبرانه منتظر نسیم‌های بعدی آن هستند.

وی در تشریح نقش بسیج در گام دوم انقلاب، با بیان اینکه گام دوم انقلاب کلید واژه بسیار طلایی است که توسط مقام  معظم رهبری به صورت عملیاتی و یک نسخه زیبا تدوین و ارائه شده است، تصریح کرد: در این گام ماموریت اصلی بر عهده جوانان گذاشته شده و ما وظیفه داریم این بسیج را که قرار است تمدن‌سازی کند، به یاری خداوند جهانی کنیم.

امیری با بیان اینکه در گام اول انقلاب زیر ساخت‌های لازم ایجاد و ریل‌گذاری‌ها انجام شد تا بتوانیم فرهنگ و تفکر بسیجی را در سراسر دنیا ترویج دهیم، ادامه داد: با ریل‌گذاری‌های ایجاد شده امروز یک طوفان در عالم وزیدن گرفته و مسیرهای جدیدی را پیش روی ما باز می‌کند که ما در مسیر بهتر می‌توانیم افق را به نظاره بنشینیم و مسیرمان را هموارتر از گذشته ببینیم.

*جوانان با کوله بار قدرتمند در گام دوم انقلاب قدرت‌نمایی می‌کنند

وی با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب بر دوش جوانانی قرار گرفته که در گام نخست با آموزه‌های بلند و محتواهای عالیه افکار امام راحل و با معلومات الهی و زیبای این حکیم فرزانه آشنا شده‌اند، گفت: به فضل خداوند امروز این جوانان که گاها جغرافیای فکری آنها متحول کننده است، با کوله بار قدرتمند در گام دوم انقلاب قدرت‌نمایی می‌کنند.

مسئول اقشار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به وصیت نامه شهید 13 ساله مبنی بر اینکه «در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را به آتش بکشید تا همه بدانند من استکبارستیز هستم» جهانی شدن این شهید والامقام را حاصل آشنایی با افکار نورانی بسیج و تربیت یافته گام نخست انقلاب دانست و عنوان کرد: گام دوم انقلاب تلاش دارد که با این جوانه‌ها، کران‌های فتح نشده عالم را فتح و افق‌های نور و مسیرهای زیبا و دست یافتنی را با درایت و عقل جمعی متکی بر دانش بومی را باز و هموار کند که یقین داریم این اتفاق مبارک به وقوع خواهد پیوست.

وی با تاکید بر اینکه بسیج به معنای واقعی کلمه از مردم و برای مردم است، در توضیح کلام نورانی مقام معظم رهبری که «بسیج پاره تن مردم است»، عنوان کرد: بسیج در کنار مردم زاده ، تربیت و بزرگ می‌شود و به این مردم خدمت می‌کند؛ در واقع نوشوندگی همواه در این فرایند وجود دارد و برای آن زوالی متصور نیست و با این پویایی و نشاط هر روز قوی‌تر از گذشته به جلو حرکت می‌کند.

امیری با بیان اینکه بسیج خدمتگزار مردم است، اضافه کرد: عالی‌ترین صفتی که می‌توان به بسیج داد همان خدمتگزاری است که در همه عرصه‌ها و زمان‌ها این خدمت‌رسانی را به بهترین شکل از بسیج مشاهده کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه مشکلات و چالش‌های گوناگون گره‌گشایی می‌کند، افزود: بسیج  در هر جا ورود می‌کند متمایز از سایر دستگاه‌ها و شیوه‌ها و متدهای علمی خودش را بروز و ظهور می‌دهد، به این صورت که اگر در دفع فتنه ورود می‌‌کند بسیار عالمانه ورود داشته، مجاهدانه در صحنه ایستاده، با افتخار میدان‌داری کرده، مظلومانه سیلی خورده و آتش به اختیار عمل می‌کند.

مسئول اقشار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید براینکه بسیج در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و  در زمان بروز فتنه‌ها و توطئه‌ها جانانه پای کار بود، و فداکارانه وایثارگرانه اقدام به خنثی‌سازی فتنه‌ها و توطئه‌ها می‌کند، ادامه داد: امروز که شاهد بروز فتنه‌هایی بودیم و به لحاظ روانی مردم تحت القائات دشمن در فضای مجازی قرار گرفتند، باز هم بسیج جانانه ورود کرد و خود را به سختی انداخت و برای مردم مشخص و محرز شد که نیروهای بسیجی هستند که با افکار بلندشان می‌توانند به زیبایی ورود کرده و فتنه‌ها  را در هم بکوبند و خستگی را از چهره نظام و مردم به معنای واقعی پاک کنند.

وی اضافه کرد: امروز هر خبری که از تعرض فتنه‌گران می‌رسد در مقابل یک بسیجی ورود کرده، قدم‌هایش را مستحکم روی زمین گذاشته و ایثارگری می‌کند و بیشترین ضربات را تحمل کرده و جان را فدا می‌کند.

امیری با تاکید بر اینکه بسیج در زدودن سیاهی‌ها و جهالت‌ها به زیبایی تمام نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: امروز اگر سراسر عالم به نیروی بسیج مجهز شود می‌تواند در زودن سیاهی‌ها و جهالت‌های مدرن که جهان را فراگرفته موثر و مفید باشد.

* بسیج بهترین حافظ  ارزش‌های انقلاب است

وی با اشاره به نقش اثربخش بسیج در حفظ ارزش‌های اسلامی تصریح کرد: کسی می‌تواند حفظ ارزش کند که خود زاده ارزشی بوده، کوله بار ارزشی داشته، فرایند آن ارزشی باشد و خاستگاه و پیدایش وجودی آن ارزشی باشد؛ بنابراین از آنجا که بسیج در این فضا رشده کرده و بالنده شده به طور قطع بهترین حافظ برای ارزش‌ها و جاری ساختن ارزش‌ها است.

مسئول اقشار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه بسیج طهارت را به همه نقاط جهان ارزانی می‌کند، یادآور شد: بسیج با طنین انداز کردن ارزش‌ها در جهان، بارقه امید را در اذهان مستضعفان زنده می‌کند و تداعی‌گر این معنا است که تاکنون به جزء بسیج چنین وضعیت مداومی در هیچ جامعه و هیچ نقطه‌ای از جهان پیدا نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات