معاون سازندگی و درمان حوزه بسیج دانشجویی البرز خبر داد:

تاسیس گروه جهادی دندانپزشکی"سفیران لبخند" در روز دانشجو

معاون سازندگی و درمان حوزه بسیج دانشجویی البرز و خادم قرارگاه جهادی منتظران صالح (عج) از استقلال گروه جهادی دانشکده دندانپزشکی بانام "سفیران لبخند" به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در روز دانشجو خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۷۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید محمود حسینی معاون سازندگی و درمان حوزه بسیج دانشجویی البرز و خادم قرارگاه جهادی منتظران صالح (عج) از استقلال گروه جهادی دانشکده دندانپزشکی بانام "سفیران لبخند" به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در روز دانشجو خبر داد.

وی به فعالیت کارگروه سلامت دهان و دندان قرارگاه جهادی منتظران صالح(عج) مستقر در دانشکده دندانپزشکی، حضور پرشور دانشجویان خیر و جهادگر دانشکده در حوزه سلامت دهان و دندان و همچنین استقبال پرشور اساتید این دانشکده از این امر خیر خواهانه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تصمیم شورای جهادی منتظران صالح(عج)، گروه جهادی دانشکده دندانپزشکی با نام" سفیران لبخند" در روز دانشجو تاسیس خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: این گروه جهادی شورای مستقل خواهد داشت و مدیریت درمانگاه های صحرایی جهادی دندانپزشکی و فعالیت های جهادی در حوزه سلامت دهان و دندان را در دانشگاه بر عهده خواهد گرفت.

گفتنی است آئین افتتاحیه کلینیک دندانپزشکی با کد ۵۹ در روزهای آینده اولین فعالیت این گروه جهادی خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها