فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با بیان اینکه؛ دشمنان تحملِ انقلاب زنده و پیش رونده را ندارند، گفت: فقدان بصیرت و دشمن شناسی و تأثیر گرفتن از عوامل خارجی دلیل اصلی فریب خوردن عده ای است که دست به اغتشاش می زنند و هنگامی که دستگیر می شوند می گویند تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتیم. ولی کسانی که در سوریه به استقبال داعشی ها رفتند، اولین نفراتی بودند که داعش سرشان را برید.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۹۷
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

دشمنان تحملِ انقلاب زنده و پیش رونده را ندارند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی محمد اکبری به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل پدر شهیدخدمت در شهر بروجن، مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از امنیت و سلامت و حرم آل الله را گرامی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در دیدار با پدر شهید یزدان قجری از لکوموتیورانان قطار باری راه‌آهن مبارکه - اصفهان که در حین خدمت توسط اغتشاشگران به مقام شهادت نائل آمد، اظهار کرد: از طرف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای عرض تسلیت خدمت رسیده ایم.

سردار اکبری که دوبرادرش در دفاع مقدس به شهادت رسیده، گفت: شهدا از نظر گفتار و کردار و اعمال انتخاب شده اند و باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم که جزء خانواده شهدا هستیم.

وی، خطاب به پدر شهید یزدان قجری، اظهار کرد: الان شما با پیوستن به جرگه خانواده معظم شهداء که فرزندتان در راه خدمت به مملکت، بیگناه توسط عده ای از خدا بی خبر و آشوبگر و اغتشاشگر به شهادت رسیده، رسالت سنگینی بردوش دارید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به جنایات اغتشاشگران داعشی صفت در به شهادت رساندن مردم بیگناه و حافظان نظم و امنیت جامعه، تصریح کرد: روزی که حضرت امام (ره) فرمودند برای زنده کردن اسلام قیام کرده اند، مردم ما هم به میدان آمدند و حمایت کردند و برای انقلاب حدود 60هزار شهید دادیم؛ اما دشمنان تحمل این انقلاب را نداشتند و انواع جنگ و فتنه های گوناگون را تحمیل کردند.

وی، بروز فتنه ها را باعث پالایش جامعه دانست و افزود: دشمنان تاکنون  با تحمیل جنگ و فتنه ها بیش از 300 هزار شهید از ما گرفته اند و همچنان این فتنه ها ادامه دارد، زیرا انقلاب  همچون رودخانه ای در جریان و زنده است و به پیش می رود.

سردار اکبری، با بیان اینکه؛ دشمنان تحملِ انقلاب زنده و پیش رونده را ندارند، گفت: فقدان بصیرت و دشمن شناسی و تأثیر گرفتن از عوامل خارجی دلیل اصلی فریب خوردن عده ای است که دست به اغتشاش می زنند و هنگامی که دستگیر می شوند می گویند تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتیم. ولی کسانی که در سوریه به استقبال داعشی ها رفتند، اولین نفراتی بودند که داعش سرشان را برید.

وی، پدر و مادر و همسر شهید را در عین دلتنگی برای این جوان شهید، روسفید در محضر الهی دانست و گفت: فرزند شما برای خدمت به ملت و حرکت در ریل اقتصادی کشور کار می کرد و طبق تأکید فرمانده محترم کل سپاه خدمت رسیدیم تا ادای احترام کنیم و شهادت فرزندتان را تسلیت بگوییم.

در این دیدار پدر شهید یزدان قجری ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و پیام فرمانده کل سپاه، گفت:  بخاطر خوبی های یزدان، این اتفاق  را نمی توانم تحمل کنم، ولی افتخار می کنم یزدان شهید شده است. نام فرزند من یزدان بود و خودِ یزدان هم او را برد.

گفتنی است؛ یک دختر بچه 5ساله از شهید یزدان قجری به یادگار مانده است.

ارسال نظرات