بسیج گزارش می‌دهد،

پیش به سوی پیشرفت و آبادانی / مناطق محروم بر مدار تحول و توسعه

ساری- اگر بگوییم برای نشان دادن و انعکاس کارهای بزرگی که گروه های جهادی برای محرومیت زدایی و پیشرفت مناطق محروم انجام می دهند،سال و ماه کم است،بیراه نگفته ایم.
کد خبر: ۹۴۷۴۶۳۰
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

پیش به سوری پشیرفقت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،هفته بسیج اگر چه تمام شده است اما کار بسیج و گروههای جهادی همچنان در مناطق محروم دامه دارد.گستردگی و حجم کار بسیج را نمیتوان فقط در یک هفته نشان داد. شاید اگر بگوییم برای نشان دادن و انعکاس کارهای بزرگی که گروه های جهادی برای محرومیت زدایی و پیشرفت مناطق محروم انجام می دهند،سال و ماه کم است،بیراه نگفته ایم.

قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در هفته بسیج برنامه های متنوعی را اجرا و هم پروژه های محرومیت زدایی را افتتاح کرده است.در کنار اجرای برنامه ها اعزام هدفمند گروه های تخصصی جهادی به مناطق محروم از دیگر برنامه هایی بوده است که عادل الندانی مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا  از آن خبر میدهد.

الندانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم گفت: ۴ اردوی جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فرهنگیان و آزاد اسلامی ساری و همچنین گروه جهادی کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ساری و یک گروه جهادی در قالب پیک امید متشکل از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دهستان پشتکوه برگزار شد.

مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا به تشریح ارودهای جهادی هم پرداخت و  افزود: در اردوی جهادی اداره بهزیستی ساری کارشناسان حوزه‌های مختلف این اداره به خدمات رسانی به اقشار تحت پوشش و سایر اهالی پرداختند که با استقبال اهالی این روستا مواجه شد.

الندانی در ادامه با اشاره  به حضور گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در روستا‌های کردمیر و اراء و قلعه سر و مالخواست، اضافه کرد: این گروه‌های نیز به تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی این مدارس پرداختند

مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا حضور گروه جهادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در قالب پیک امید در روستای مالخواست بسیار ارزشمند خواند و گفت: در این اردوی علمی و آموزشی و فرهنگی و سرگرمی؛ گنبد آسمان نمای نجوم، سفال گری، نقاشی، قصه گویی، کار با چاپ و کاردستی به دانش آموزان در حسینیه این روستا آموزش داده شد.

الندانی  در ادامه هم از برگزاری اولین جشنواره کتابخوانی با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، سازمان بسیج سازندگی استان و آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در روستا‌های کردمیر، اراء، کوات، قلعه سر و مالخواست خبر داد و یادآور شد: جشنواره کتاب و کتابخوانی در سطح سایر دهستان‌های محروم و هدف قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار