خبرهای داغ:
جمعی از بانوان گروه جهادی ریحانه الرسول حوزه مقاومت بسیج کوثر شهرستان بیرجند در اقدامی جهادی از خانه سالمندان توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بازدید و به خانم های سالمند "خانه امید" خدمات جهادی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۱۷
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جمعی از بانوان گروه جهادی ریحانه الرسول از مسجد آل رسول (ع)؛ حوزه  مقاومت بسیج کوثر شهرستان بیرجند در اقدامی جهادی از خانه سالمندان توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) شهرستان بیرجند بازدید و به خانم‌های سالمند "خانه امید" خدمات جهادی ارائه کردند.

خسروی مسئول گروه جهادی ریحانه الرسول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: این گروه جهادی به صورت مستمر در طول سال در ایام مختلف مشغول به فعالیت‌های جهادی هستند.

وی اظهار داشت: جهادگران گروه جهادی ریحانه الرسول در یک ماه گذشته در جمع آوری محصولات کشاورزی زعفران و عناب برای کمک به ستاد بازسازی عتبات و عالیات به کشاورزان کمک کردند.

خسروی گفت: امروز ۱۵ نفر از بانوان بسیجی مسجد آل رسول(ع) شهرستان بیرجند با حضور در خانه سالمندان توانبخشی حضرت علی اکبر(ع)؛ با ارائه خدمات بهداشتی، مشاوره، آشپزی، نظافت و مرتب کردن انباری‌ها و اتاق‌ها به بانوان سالمند این مرکز خدمات ارائه می‌دهند.

مسئول گروه جهادی ریحانه الرسول بیان کرد: هدف اصلی گروه جهادی ما بیشتر کمک جهادی به افراد ناتوان و نیازمند در اجرای امورات زندگی آنهاست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها