مسئولان جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شدند

مسئولان هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) واحد برادران و واحد خواهران دانشگاه آزاداسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه شدند.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۲۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تودیع و معارفه مسئولان هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج)دانشگاه آزاداسلامی یاسوج با حضور اعضای فعال مجمع مرکزی هیئت مذهبی دانشجویی انصارالمهدی (عج)دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای این آیین،مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیئت باید از سیاست‌بازی به دور باشد، گفت: متاسفانه کانون‌هایی هستند که به جای ترویج بصیرت به دانشجویان برای گروه‌های سیاسی کار می‌کنند و بیرون از دانشگاه خط می‌گیرند.

حجت الاسلام خیراله امیری، افزود: هیئت انصارالمهدی (عج) یک خط فکری بیشتر نباید داشته باشد و آن اینکه دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست. بنابراین این هیئت از آلوده شدن به جناح‌های سیاسی و سیاست بازی باید به دور باشد.

وی با خالصانه خواندن عمل اعضای هیئت مذهبی انصارالمهدی(عج) دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای این هیئت با حسابگری سود و زیان به این هیئت نپیوستند و آنها در دانشگاه و خوابگاه دیده نمی‌شوند و سود مادی برایشان نیست و اجر و پادششان با خداست و حتما می‌دانید که این تیپ کارها اجر و پاداش و قربش نزد خدا بالاست.

امیری با اشاره به اینکه صرف احساس تکلیف برای ظهور کافی نیست، اظهار کرد: صرف دغدغه‌مندی کافی نیست و باید اقدام و عمل ‌هم صورت گیرد.

او همچنین ضمن تقدیر و تشکر ویژه از کربلایی محمدجواد درخشان مسئول سابق و رئیس هیئت موسس این هیئت مذهبی، به سید محمدجواد دانشی مسئول جدید توصیه کرد: استفاده از تجارب عالیه ی مجمع مرکزی اعضای سابق این هیئات مذهبی سرلوحه ی اقدامات مسئول جدید قرار گیرد و با برنامه ریزی مدون و مستمرفرهنگی فعالیت‌ها باید گسترش یابند.

حجت‌الاسلام امیری ضمن خدا قوت و تشکر از فعالیت های کربلایی محمدجواد درخشان و تمامی اعضای سابق این مجموعه ی مذهبی اذعان داشت؛ما خون دل‌ها خوردیم و به اینجا رسیدیم و می‌توانیم به راحتی کنار هم بشینیم و نگران امنیت‌مان نباشیم.

رئیس هیئت موسس و مسئول هیئات مذهبی انصارالمهدی(عج)دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تبریک ولادت سراسر نور حضرت زینب (س)روز پرستار بیان داشت؛تشکل های دینی و هیئت های مذهبی از جمله عناصر و نیروهای مستعد و دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعلی هستند که در عرصه های مختلف به ویژه از قیام‌ خرداد سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تمامی عرصه‌ ها حضوری موثر و آگاهانه داشتند.

محمدجواد درخشان خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی به واقع قدرت نرم گفتمان سازی در نظام مقدس اسلامی و بسط ارزش ها و دفاع از حریم امامت و ولایت با تاسی از قیام عاشورا هستند که در همه صحنه ها نقش آفرینی می کنند.

وی افزود :دستگاه امام حسین(ع)دستگاه انسان سازی است،هیئاتی که خروجی همچون شهدای مدافع حرم شهید مجید قربانخانی؛شهید عباس دانشگر و شهدای عزیز دیگر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می نماید ؛هیئات مذهبی رزق وهدیه ای الهی است از جانب پروردگار به صالحان اهداء شده است .

درخشان بیان داشت ؛درست است دانشجویان و مجموعه ی فعلی ما فارغ التحصیل شده اند اما همیشه خدام الحسین و پا رکاب برنامه های ملی و مذهبی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود و زیر پرچم و علم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خادم امام زمان (عج)خواهیم ماند، بسی افتخار است با نجوای حب الحسین اهداف مولایمان را در جامعه علی الخصوص محیط مهم دانشگاه به عرصه عمل بنشانیم .

در این آیین سیدمحمدجواد دانشی به عنوان مسئول جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) واحد برادران دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات محمدجواد درخشان مسئول پیشین این هیئت تقدیر شد.

همچنین سرکار خانم سعیده صداقت نژاد به عنوان مسئول جدید هیات مذهبی انصارالمهدی (عج) واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات زینب مهدی اصل مسئول پیشین این هیئت تجلیل شد.

در پایان از اعضای موسس سابق مجمع مرکزی هیات مذهبی انصارالمهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به رسم یادبود لوح تقدیر از طرف حجت الاسلام والمسلمین امیری مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم شد.

مسئولان جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شدندمسئولان جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شدندمسئولان جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شدندمسئولان جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شدندمسئولان جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شدندمسئولان جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شدندمسئولان جدید هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شدند

 

 

 

ارسال نظرات