خبرهای داغ:

نظارت و سرکشی از پایگاه های مقاومت بسیج خواهران شهرستان سرخه انجام شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه همراه با اعضای شورا به منظور ارزیابی عملکرد شش ماهه دوم سال جاری از پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان نظارت سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۸۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با نیمه آذر ماه سال جاری مریم آزمون همراه با اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) شهرستان از پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی بازدید کردند.

در این نظارت، عملکرد پایگاه مقاومت بسیج خواهران حوزه کوثر سرخه در جهت اجرای برنامه های بسیج در نیمسال دوم سال جاری ارزیابی شد.

مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت ایم اقدام اظهار کرد: سرکشی و نظارت ستادی از پایگاه ها دو مرتبه در سال انجام که طی این سرکشی ها موارد مهم مربوط به عملکرد پایگاه مورد نظر عنوان و سعی می‌شود تا با احصاء موانع، معایب و نواقص جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های ابلاغی تصمیماتی اتخاذ شود.

او افزود: سرکشی و نظارت شش ماهه دوم از پایگاه های مقاومت بسیج خواهران به منظور بررسی و رصد اجرای برنامه‌های ابلاغی در طول ۹ ماه گذشته سال جاری در جهت کمک به اجرای برنامه های عقب مانده، توجه ویژه به اجرای برنامه های ابلاغی در دهه بصیرت و دهه فجر، تاکید بر تکمیل دسته های سایبری پایگاه، همت برای جذب نیروی جدید و همکاری در برگزاری دوره عادی به فعال بسیجیان تا قبل از نیمه اول دی ماه، انجام شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در این بازدیدها ضمن معرفی مسوول جدید تعلیم تربیت حوزه کوثر از فرمانده و مسئول تعلیم تربیت پایگاه‌ها خواست تا به برگزاری هرچه بهتر کمی و کیفی حلقه های صالحین و تقویت آنها با مسئول جدید همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین او در این سرکشی ها تعامل و همکاری هرچه بیش تر شورای حوزه و مسئولین مربوطه در پایگاه ها را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار