خبرهای داغ:

کارشناس شهرداری از ساختمان در حال ساخت مسجد امام هادی (ع) سرخه بازدید کرد

باتوجه به ساخت ساختمان جدید مربوط به مسجد امام هادی (ع) کارشناس شهرداری از نحوه انجام کار و رسیدگی به درخواست های هیئت امنا در محله کلان حضور یافت.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۵۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برنامه های متنوع برگزار و اقدامات پیگیری می شود.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای انجام اقدامات لازم جهت ساخت ساختمان جدید برای مسجد امام هادی (ع) جهت برگزاری امورات و برنامه های مربوط به مسجد، کارشناس شهرداری از وضعیت ساختمان پشت آشپزخانه مسجد و اعتراض هیئت امنای مسجد از مشکلات خیابان سردار ایمانی نسب بازدید کرد.

او افزود: حلقه‌ شهید‌ ابراهیم‌ هادی، حلقه نوجوانان این پایگاه مقاومت با حضور محمد عربی سرگروه این حلقه هر هفته با استقبال پرشور بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در جهت ترغیب بسیجیان به ورزش به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه تمرین ورزشی بسیجیان هر هفته با نام یک شهید در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

امامی بیان داشت: باتوجه به استقبال نوجوانان و جوانان بسیجی از تماشای فیلم به صورت دسته جمعی، فیلم اخراجی های دو در پایگاه پخش شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار