اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برگزار شد.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، ۱۵ آذر با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری به کار خود پایان داد.چهار گروه برگزیده این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کردند. در بین این چهارگروه، نمایش انتظار با بوی نرگس (شیموئید) گروه برگزیده جشنواره تئاتربسیج خراسان از تربت حیدریه می باشد.
کد خبر: ۹۴۷۵۰۳۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، ۱۵آذر ۱۴۰۱‌ در سالن شهرداری مشهد برگزار شد. سید وحید فخرموسوی‌ دبیر این جشنواره با بیان اینکه اولین‌ بار است جشنواره‌ای ۳ فصل را به خود دیده است، گفت: از هنرمندان صبور و مظلوم که در این شرایط اجتماعی دست ما را گرفتند و پا‌ به‌ پای ما پیش آمدند، تشکر می‌کنیم. ما در این جشنواره، حتی یک انصرافی نداشتیم. در این ۳ روز نیز‌ شاهد اجرا‌های خوب بودیم و ۱۲ اجرای این رویداد در‌ سالن‌های مختلف مشهد در شرایط خوبی برگزار شد.

فخر‌موسوی همچنین خطاب به مسئولان کشوری حاضر در جلسه به تبعیض بین هنرمندان پایتخت و شهرستان پرداخت و گفت: این عدالت نیست برخی کار‌ها با حمایت زیاد اجرا می‌شود، اما ‌بودجه‌ این جشنواره یک‌پنجم آن یک کار است. این مسئله‌ای است که مسئولان باید درباره آن پیگیری و از جشنواره‌ها حمایت کنند.

دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: این روز‌ها و با توجه به شرایط جامعه خیلی از دوستان و همکاران در بخش هنر مورد هجمه قرار می‌گیرند، اما استاد جهانگیر الماسی، حسین مسافر آستانه، فرهاد قائمیان، کورش زارعی و خانم آزیتا ترکاشوند در این شرایط داوری این جشنواره را برعهده گرفتند و ما را همراهی کردند که جای تقدیر دارد.

چهار گروه برگزیده این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کردند. در بین این چهارگروه، نمایش انتظار با بوی نرگس (شیموئید) گروه برگزیده جشنواره تئاتربسیج خراسان از تربت حیدریه می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار