خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: به برکت زحمات همه عزیزان در سطح نیروهای مسلح، در مجموعه نمایندگی سپاه استان از نوع "ب" نمایندگی سپاه استان بر اساس شاخص ها و مولفه هایی که تعریف شد، مقام برتر را کسب کردند.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۲۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

قزوین_ حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر بیام کرد: چندین سال است به فرموده مقام معظم رهبری جشنواره ای به نام مالک اشتر برگزاری می گردد که هدف از این رصد و پایش برنامه هایی است که در نیروهای مسلح اجرایی می شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند انقلابی باید این جشنواره را به وجود بیاورد که یک تحول عظیم در مجموعه نیروهای مسلح در ابعاد مختلف ایجاد کند. ان چیزی که در جشنواره بسیار مهم است اثربخشی برنامه های نیروهای مسلح است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به برکات زحمات همه عزیزان در سطح نیروهای مسلح، نماینده مقام معظم رهبری در اشراف رتبه برتر را کسب کردند و در مجموعه نمایندگی سپاه استان از نوع "ب" نمایندگی سپاه استان بر اساس شاخص هایی که تعریف کردند و مولفه هایی که تعریف کردند مقام برتر را کسب کردند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد:طبیعتا ان چیزی که اتفاق افتاده است از نظر ظاهر نسبت به سال گذشته پیشرفتی داشتیم و بر اساس این موضوع به رده برتر معرفی شد و در جهت آن چیزی که در مجموع سپاه دنبال می شود، یک نیروی مکتبی با فهم انقلابی، دارای بصیرت دینی و روحیه معنوی باشد و در راستای رسیدن به این هدف کارهایی انجام گرفته است تا در قسمت عقیدتی و سیاسی، تبلیغات و روابط عمومی، نظارت و بازرسی و همه بخش های سپاه در سطح استان، بتوانیم به هدف ترسیم شده برسیم.

وی افزود: اشراف دو حوزه کمی و کیفی را شامل می شود که از نظر کیفی به این نتیجه می رسیم که در مقوله معنویت، بصیرت، مسائل اعتقادی، فهم انقلابی و ولایت مداری در چه مرحله ای هستیم و تا چه انداره توانستیم این مسیر را طی کنیم یا به تعبیر دیگر تا چه اندازه توانسته ایم این اهداف را پیاده سازی کنیم.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: مجموع این مسائل در دستور کار همکاران ما بوده است و موفق شده ایم با کمک همه همکاران و مجموعه فرماندهی و مجموعه حفاظت که بشود این رسالت را انجام دهیم و به این نقطه برسیم که در بین سپاه های استانی رده برتر در بحث اشراف را کسب نماییم.

وی افزود: اشراف یک میزان و محک در جهت رسیدن به اهدافی است که ذکر شد و برای ما ترسیم کرده اند تا بتوانیم به آن رسالت عظیمی که برای سپاه ترسیم کرده اند که حفظ انقلاب و دستاورد های انقلاب است برسیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها