خبرهای داغ:

از تجلیل از پرستاران تا برنامه های فرهنگی در محله اسلامی سرخه

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از تجلیل از پرستاران خانگی و برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در مسجد محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۶۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم پرفیض دعای کمیل همراه با مداحی حسین جمال از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدحسن جلال عضو هیئت امنا این مسجد در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دیگر برنامه های اجرا شده در مسجد اظهار کرد: با یاری بسیجیان برنامه ها و کلاس های متنوعی در مسجد برگزار و با استقبال کودکان همراه است. همزمان با ایام فاطمیه هیئت نوگلان حسنی، فرزندان فاطمی با اجرای حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام محله برگزار شد.

او افزود: جلسه برنامه ریزی برنامه های فرهنگی و اجتماعی و پرهیز از موازی کاری در محله با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در مسجد تشکیل شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: با تاکید بر محله حوری و مسجد محوری از پرستاران منزل، بانوانی که در منزل از بیماران مراقبت و نگهداری می کنند، تجلیل و قدردانی شد.

جلال ادامه داد: همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری بی بی دوعالم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد با مداحی عرفان محمدی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار