خبرهای داغ:

انقلاب ما انقلابی از جنس انقلاب پیامبران است

دکتر امیرعلی حیدر امیری تحلیل گر سیاسی مدیر موسسه جهاد تبیین گفت : هدف ما نجات شماست و انقلاب ما انقلابی از جنس انقلاب پیامبران است
کد خبر: ۹۴۷۵۵۰۷
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج  انقلاب ما انقلابی از جنس انقلاب پیامبران است

دکتر امیر علی حیدر امیری تحلیل گر سیاسی مدیر موسسه جهاد تبیین گفت : هدف ما نجات شماست و انقلاب ما انقلابی از جنس انقلاب پیامبران است ، برخلاف عقیده برخی روشنفکران غربی که می گویند ظهور پایان تاریخ است ، ظهور پایان تاریخ نیست بلکه آغاز تاریخ است ؛ تمام مشکلات و موانع ، بی عدالتی ها در زمان ظهور رفع می شود ، ما مقدمه لشکر سپاه امام زمان عج هستیم و مقدمه چینی می کنیم تا ظهور فرا رسد .

به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه دو خواهران خرم آباد دکترامیرعلی حیدر امیری  در جمع دانش آموزان هنرستان حجاب محله اسبستان گفت : معلم پرورشی می بایست با دانش آموزان به حدی از راه دوستانه و با محبت و دلسوزی مادرانه ارتباط موثر برقرار کند که دانش آموز به جای رو آوردن به دوستی با نامحرم به معلم پناه آورد و ضمن یادگیری خودکنترلی و تقوای زبان با اعتماد به نفس به جای توجه به زوایای ظاهری معلم مثل لباس و کیف و ... تمرکز دانش آموز روی سخن معلم باشد .
وی افزود : ما دروغ نمی گوییم چون نگاه آخرتی به قضایا داریم ، ما نگران بچه های مان هستیم که فریب دشمن را خوردند ؛ نیکا ، مهسا و ... مثل فرزندان ما بودند ؛ هدف ما نجات شماست ؛ انقلاب ما انقلابی از جنس انقلاب پیامبران است ، بر خلاف عقیده برخی روشنفکران غربی که می گویند ظهور پایان تاریخ است ؛ ظهور پایان تاریخ نیست ، بلکه آغاز تاریخ است و تمام مشکلات و موانع ، بی عدالتی ها در زمان ظهور رفع می شود ، ما مقدمه لشکر سپاه امام زمان (عج) هستیم و مقدمه چینی می کنیم تا ظهور فرا رسد .
امام زمان 313 نفر مثل رهبر ، سید حسن نصرالله ، سردار سلیمانی ، سیستانی و ... می خواهد که دنیا را بچرخاند ، جنگ تحمیلی تا اعراب پیش آمد ؛ هم اکنون اتفاقات زمان ظهور دارد رخ می دهد .
مدیر موسسه جهاد تبیین گفت : هم جنس بازها دنیا را گرفته اند و این از نشانه های آخرالزمان است ؛ آنقدر بچه های بی پدر زیاد است که در کشورهای غربی ثبت احوال غرب نام پدر را برای صدور شناسنامه نمی پرسد ؛ حالا این کشورهای غربی می خواهند برای ما تصمیم بگیرند که چه کنیم ... ؟! شما اگر نگاهی به گذشته داشته باشید و از فرعون بپرسید دشمن شما کیست ! می گوید موسی ، و اگر از نمرود بپرسید دشمن شما کیست می گوید ابراهیم ...
اینها همه جهل و سرکشی کافران را می رساند که با لجاجت ، غرور و خودخواهی پا روی حق گذاشته اند .
وی بیان نمود : شهید هوشمندانه می گوید خدایا جانم را می دهم شهادت را نصیبم کن یعنی خودش با اهدای جان در راه خدا مرگ را تعیین می کند و این زیرکی و باهوشی شهید را می رساند که دوست ندارد در بستر بیماری یا با تصادف و ... منتظر مرگ بماند ، بلکه خودش انتخاب می کند و شهادت را طلب می کند .
دشمن با دروغ پراکنی و کشته سازی افراد ناآگاه می خواهد اصل امنیت ، اعتماد مردم نسبت به ن. نظامی را خدشه دار کند و کشور را نا امن کند ، دشمن هدف دارد و هدف او شکست کمر محور مقاومت یعنی سوریه است ، همچنان که یکی از اغتشاشگران دستگیر شده در بازجویی های خود اعتراف کرد ؛ که من در تجمعات ماموریت داشتم از طرف دشمن 3 نفر را بکشم جهت تشویش اذهان عمومی ، نا امن جلوه دادن کشور و بی اعتمادی نسبت به نیروی نظامی .
مدیر موسسه جهاد تبیین بیان نمود : ما نباید با بی حجابی دانه برای دشمن بپاشیم ؛ در جنگ نرم باید گفت : من از نعره شیر نمی ترسم از حرکت موریانه می ترسم ؛ چرا که موریانه به تدریج جلو می آید اما شیر حمله می کند که یا می زنی یا در نهایت فرار می کنی ولی موریانه زمانی متوجه می شوی که خانه ات ویران شده ؛ در این جنگ نرم بچه ات ضد انقلاب شده ، یا برای پیروزی آمریکا در فوتبال شادی می کند ، زمانی متوجه می شوی که در دامن دشمن افتاده و شیطان پرست شده و خدا و پیغمبر را قبول ندارد .

دکتر امیرعلی حیدرامیری خاطرنشان کرد : دشمن با چرم زبانی دارد بچه های ما را جذب می کند ؛ وظیفه ماست که در لباس پاسداری یا معلمی ، بسیجی ، استاد یا ... وارد میدان جهاد تبیین شویم و جذب کنیم ، موظفیم نوجوانان و جوانان را اقناع کنیم و با دانش آموزان رفیق شویم ، فراموش نکنیم وظیفه ما روشنگری است : امروز من معلم یا استاد وظیفه دارم قلب تاریک افراد را روشن کنم .

در ادامه این جلسه از طرف حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه دو خواهران خرم آباد از پنج نفر برتر حجاب و عفاف با اهدای قاب عکس رومیزی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آمد و دکتر امیری نیز به این مدرسه 10 پک بهداشتی از جمله ماسک و ضدعفونی اهدا شد .

 

ارسال نظرات