با حضور دادستان کل کشور در اشتهارد؛

سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله اعلمی در اشتهارد برگزار شد

سومین سالگرد رحلت آیت الله شیخ ابوالحسن اعلمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و مردم ولایی شهرستان اشتهارد در مسجد شهدا این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۳۰
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، سومین سالگرد ارتحال آیت الله حاج شیخ ابوالحسن اعلمی اشتهاردی و شهدای منتصب به بیت ایشان درمسجد شهدا با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، دکتر عبداللهی استاندار البرز و مردم شهید پرور اشتهارد برگزار شد

.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا در خصوص شخصیت ارزنده آیت الله اعلمی گفت:مرحوم آیت الله اعلمی بخشی از سال‌های عمر پر خیر و برکت خود را در دستگاه قضا سپری کردند و از قضات خوشنام، ارزشمند و فاضل دستگاه قضایی در دیوان عالی کشور بودند و با فقدان ایشان یکی از سرمایه‌های ارزشمند دستگاه قضا از دست ما رفت و لذا علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستاریم.

آیت‌الله «ابوالحسین اعلمی اشتهاردی» پدر شهیدان «مهدی و محمدباقر اشتهاردی» از شهدای دوران دفاع مقدس و از علمای انقلابی بود که آذر سال ۱۳۹۸ به فرزندان شهیدش پیوست. زندگی این عالم مجاهد سراسر مبارزه و تحصیل بود.

تصاویری از دیدار خانواده شهیدان اعلمی با مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار