خبرهای داغ:
به همت گردان123امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

کسب مقام دومی استان تیم شهید مجیری گردان 123امام حسین (علیه السلام )

به مناسبت سالگرد ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، تیم گردان 123امام حسین (علیه السلام ) مزین به نام شهید مجیری مفتخر به کسب مقام دومی استان در مسابقات علمدار ولایت سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان گردید.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۶۴
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت سالگرد ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، تیم گردان 123امام حسین (علیه السلام ) مزین به نام شهید مجیری مفتخر به کسب مقام دومی استان در مسابقات علمدار ولایت سپاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان گردید.

فرمانده گردان 123امام حسین(علیه السلام) ضمن تبریک هفته بسیج وایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، به تمامی دلاور مردان عرصه جهاد وشهادت در این خصوص گفت: تیم بسیجیان این گردان در مسابقات علمدار ولایت با مزین نمودن به نام شهید عبدالرضا مجیری شرکت نمودند و در این مسابقات مقام دوم استان را کسب نمودند.

این فرمانده بیان داشت: این تیم به مسابقات کشوری که در استان مازندران برگزار می‌گردد راه یافت، ان‌شاء‌الله که این تیم در مسابقات کشوری بتواند با سرافرازی رتبه خوبی کسب کند، همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: ورزش قهرمانی، مظهر تمایلات و استعدادها و تشخّص و هویت یک ملت است، ورزش قهرمانی در واقع نخبه‌پرورىِ در باب ورزش است.

وی در پایان از حضور گرم بسیجیان در این مسابقات  ابراز خرسندی نمود و همچنین از بسیجیان بزرگوار و مسئول محترم تیم ورزشی تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها