حضور آیت الله صفایی بوشهری در روستای راهدار شهرستان دشتستان

آیت الله صفایی بوشهری با حضور در روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر با مردم این روستا دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۰۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با حضور در روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر با تأکید بر حضور مسئولین در جمع مردم گفت: مردم‌داری و خدمت به مردم عبادت است و همین نشست‌های ساده مسئولین با مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

وی با اشاره به سوابق روستای راهدار افزود: روستای راهدار دارای سابقه‌ای کهن در استان بوشهر می‌باشد و وجود خانواده‌های مستمند در این روستا درخور شهرستان دشتستان نیست.

بازدید امام جمعه بوشهر از روستای راهدار شهرستان دشتستان

امام جمعه بوشهر با اشاره به خدمت‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر به روستای راهدار گفت: طی جلسه‌ای که با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گرفته شد قرار بر این شد که این کمیته در زمینه‌های مختلف از جمله تعمیر منازل مددجویان و مستمندان روستا، تأمین جهیزیه مددجویان، تأمین یخچال، فرش و ارزاق از جمله مرغ برای مددجویان و مستمندان روستا و ... به مستمندان این روستا رسیدگی و خدمات ارائه دهد.

بازدید امام جمعه بوشهر از روستای راهدار شهرستان دشتستان

در پایان مردم روستای راهدار به صورت چهره به چهره و از نزدیک مسائل و مشکلات خود از جمله اشتغال، وضعیت محیط زیست و رفع آلایندگی، مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه‌های واقع در روستا، فضای سبز، رسیدگی به مستمندان روستا، وضعیت جاده و ... را با آیت الله صفایی بوشهری در میان گذاشتند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار