خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

هلال احمر پیشگام از مسئولین ذیربط، در بحران آب همدان حضور یافت

همدان- استاندار همدان گفت: بحران آب که در شهر همدان پیش آمد جمعیت هلال احمر پیشگام از مسئولین ذیربط، در استان ما حضور پیدا کردند و یک میلیون بطری آب، تانکرهای سیار، تجهیزات و حدود 20 هزار کلمن را اهداء کردند.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۹۵
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین نکوداشت روز جهانی هلال احمر و یک قرن خدمت استاد دکتر هادی غروی، که با حضور رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رهبری، مسئولین استانی و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و خداپسندانه شما و کسانی که در طول یک قرن گذشته به همنوعان خود خدمت کردید فارغ از اینکه چه زبان، چه قومیت و چه دین و مذهبی دارند، تقدیر می‌کنم چرا که این یک نگاه انسان دوستانه‌ای است.

وی با بیان اینکه آنچه که خداوند متعال هم آن را توصیه و تاکید کرده است و می‌فرماید «اِن أَکرمکم عندالله اتقیکم» آنجاست که هیچ فرق و فاصله‌ای بین بندگان نمی‌گذارد، افزود: شاید این جمعیت و این کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند بهترین بندگان خدا باشند که بی اجر و مزد و منت تلاش و خدمتگزاری می‌کنند که همواره در عرصه‌ها و صحنه‌ها داوطلبانه حضور داشتند بدون اینکه اجر و مزدی طلب کنند و به دنبال پاداش باشند و این در نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است.

استاندار همدان ادامه داد: چه در عرصه‌های دوران دفاع مقدس و چه در بحران‌هایی که پیش آمد در سیل، زلزله‌ها و اتفاقات ناگواری که پیش آمد و حتی در دوران کرونا، این بلایی که گریبانگیر جهان شد و بشریت را درگیر کرد داوطلبین ما در آن عرصه‌ها حضور داشتند و جانانه خدمت کردند.

وی گفت: بحران آب که در شهر همدان پیش آمد جمعیت هلال احمر پیشگام از مسئولین ذیربط، در استان ما حضور پیدا کردند و یک میلیون بطری آب، تانکرهای سیار، تجهیزات، امکانات و حدود 20 هزار کلمن را اهداء کردند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه این کمک‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شد، ابراز کرد: داوطبین در بحث آبرسانی کمک کردند برخی از این افراد خدماتی را ارائه دادند و بدون کوچکترین چشم‌داشتی کار خود را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی، فداکار و این نیرویی که فقط به مسائل و موضوعات خداپسندانه فکر می‌کند در این جامعه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد به ویژه در این ایامی که دشمنان، معاندین، منافقین، سلطنت طلبان و بدخواهان کشور به دنبال ایجاد فاصله بین طبقات و اقشار مختلف هستند این داوطلبین می‌توانند این فاصله را کم کنند و پیشگامان عرصه توسعه و عدالت با ظرفیتی که از نونهالان و نوجوانان خود در جای جای ایران اسلامی داریم استفاده شود و اینها هم به جرگه داوطلبان بپیوندند.

استاندار همدان بیان کرد: کسانی که دل در گرو این آب و خاک دارند؛ کسانی که دل در گرو اعتقادات و ارزش ها دارند و مکتب فاخر و ارزشمند شیعه دارند بیایند و این اقدامات رذیلانه دشمن را خنثی کنند و قطعا با وجود نیروهای پرتوان و ارزشمندی که در این مجموعه هلال احمر وجود دارد، با افتخارات و پشتوانه یک قرن و اقداماتی که در این عرصه صورت گرفته این کار از عهده این جمعیت برمی آید.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی این جلسه تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند نیم قرن از خدمات انسان دوستانه دکتر غروی است که به نوبه خود تقدیر و تشکر می‌کنیم، عنوان کرد: ایرانی ها همیشه در طول تاریخ موحد بودند این سرشت و نهاد پاک انسان ها بود که همیشه منشأ انسان دوستی بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات