خبرهای داغ:
همدان-فرماندار نهاوند گفت: داوطلبین هلال احمر باید به صورت کارشناسی شده دوره بگذرانند تا یک مجموعه پویا و کارآمد برای روزهای بحران داشته باشیم و آموزش باید همراه با نشاط اجتماعی باشد.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۷۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در دیدار با کادر هلال احمر نهاوند که به مناسبت روز جهانی داوطلب برگزار شد با اشاره به اینکه کار هلال احمر کار بابرکتی است، اظهار کرد: در این کار هر قدمی که برداشته می‌شود برکت به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران، جمعیت هلال‌احمر در بحران‌های مختلف به خوبی درخشیده است ، گفت: با توجه به قرار گرفتن نهاوند بر گسل زلزله و وقوع سیل در دوره‌های گذشته، بحث مدیریت و آمادگی برای زمان بحران مهم است و باید برای تجهیز و ایجاد امکانات مورد نیاز هم تلاش کرد و باید آمادگی برای هر نوع بحران را داشته باشد .

فرماندار نهاوند با بیان اینکه هلال احمر باید به سمت و سوی کیفیت برود و تقویت شود، افزود: باید به سمت و سویی برویم که بحران‌ها را به صورت علمی بررسی و رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر با جان مردم در ارتباط است و باید داوطلبین با جان و دل در این حوزه ورود پیدا کنند، گفت: هلال احمر نیاز با نجات جان انسان‌ها در زمان بحران (سیل، زلزله و…) رابطه مستقیم داشته و به تقویت و تجهیز دارد.

احمدوند با اشاره به اینکه افراد کاردان در بحران‌ها باید در کنار مردم باشند، اظهار کرد: با پژوهش و نگاه علمی به بحران، بحران را برای مردم تبدیل به فرصت کنیم بنابراین داوطلبین هلال احمر باید به صورت کارشناسی شده دوره بگذرانند تا یک مجموعه پویا و کارآمد برای روزهای بحران داشته باشیم و آموزش باید همراه با نشاط اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه نگاه دولت در بحث بودجه به ضرورت‌های کشور به خصوص در شهرستان‌ها ویژه است، گفت: کارهای زمین مانده در شهرستان از سال‌های گذشته زیاد است و از جمله آن تامین انبار تجهیزات یا ساختمان بحران است که درخواست می‌شود با انتخاب و در نظر گرفتن یک زمین و تامین اعتبارات آن با انجام رایزنی و پیگیری از استان، موضوع اجرایی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات