خبرهای داغ:
فرمانده گردان۱۰۷حضرت امام حسین(علیه السلام)

شور و عزای فاطمی در محفل رزمندگان گردان ۱۰۷حضرت امام حسین(علیه السلام)

به مناسبت ایام فاطمیه همراه با امت عزادار فاطمی، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در محفل رزمندگان گردان ۱۰۷ حضرت امام حسین (علیه السلام) با حضور پایوران وبسیجیان این گردان در محل پایگاه شهید حسنی کارگر واقع در دارالقرآن محله رهنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۸۲
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ایام فاطمیه همراه با امت عزادار فاطمی، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در محفل  رزمندگان گردان ۱۰۷ حضرت امام حسین (علیه السلام) با حضور پایوران وبسیجیان این گردان در محل پایگاه شهید حسنی کارگر واقع در دارالقرآن محله رهنان برگزارگردید.

فرمانده گردان ۱۰۷حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت:  در ایامی که مصادف است با شهادت صدیقه اطهر حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با هدف ارتقاء بصیرت و شور و شعور فاطمی و عرض ارادت به بی بی دو عالم همچون سال‌های گذشته  مراسم فاطمیه  در جمع رزمندگان گردان ۱۰۷حضرت امام حسین (علیه السلام) برگزار و رزمندگان وبسیجیان این گردان از ترنم عطر فاطمی بهره‌مند شدند.

وی افزود: از دیگر برنامه های این محفل، مراسم سمنوپزان است  که هرساله همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار میگردد وعزاداران با حضور بر سر دیگ سمنو حوائج خود را از خداوند متعال طلب مینمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار