فرمانده سپاه ناحیه خنداب خبر داد

بازدید دانش آموزان خندابی از مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه خنداب از اعزام 40 دانش آموز پسر این شهرستان به اردوهای راهیان نور و بازدید آنان از یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۱۹
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

سرهنگ پاسدار عبدالله قهاری، فرمانده سپاه ناحیه خنداب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در خنداب از اعزام دانش آموزان این شهرستان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: تعداد 40 دانش آموز پسر خندابی به استعداد یک دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این اردوها، آشنایی دانش آموزان با ایثارگری ‌ها و دلاوری‌ های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار است، افزود: اردوی راهیان نور به بصیرت افزایی دانش آموزان منجر می‌ شود و باید همه به آن توجه ویژه داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه خنداب تصریح کرد: کاروان‌ های راهیان نور در نهادینه‌ سازی، حفظ و تقویت فرهنگ دفاع مقدس به‌ معنای‌ واقعی‌ کلمه تاثیرگذار هستند.

سرهنگ پاسدار قهاری وجود راویان سفر را مهم‌ترین عامل در انتقال بیان شهادت طلبی‌ ها بیان کرد و افزود: حضور یک راوی و یک روحانی همراه دانش آموزان برای تأثیرگذاری بیشتر این اردوها بسیار مؤثر است.

وی با تاکید براینکه دفاع مقدس دوره‌ای نورانی از تاریخ این کشور است که لازم است در قالب راهیان‌ نور برای نسل آینده بازخوانی شود، افزود: این اردوها در جنگ شناختی نقش بسیار مهمی دارد چراکه به دانش‌آموزان قدرت تجزیه و تحلیل توطئه ‌های دشمنان را می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار