نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

قاطعانه با اغتشاشگران برخورد شود/خدمت رسانی صادقانه به مردم؛ وظیفه مسئولین نظام اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برخورد با جنایتکاران و افرادی که در جامعه نا امنی ایجاد می کنند را یک ضرورت مهم و دستور قرآن و شرع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۵۴
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در کلاس درس اخلاق مدیران ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: ایام شهادت حضرت زهرا(س) فرصتی مناسب برای پرداختن به مکتب فاطمی و فاطمی عمل کردن است.

وی افزود: اساس فاطمیه دفاع از ولایت و حقیقت اهل بیت(ع) است. جهاد تبیین برای دفاع از ارزش های اسلامی در برابر جریانات انحرافی مهمترین پیام سیره حضرت زهرا(س) است و ما امروز باید در این مسیر ثابت قدم باشیم و استوارانه گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملتی که الگوی حضرت زهرا(س) دارد، تسلیم نمی شود و در برابر زورگویان عالم و بی بند و باری سازش نخواهد کرد. ملت اهل بیت(ع) چراغ راه بشریت و بستر کمال و سعادت انسان هاست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی پایه گذاری عمیق جامعه اسلامی و شجره طیبه ایمان و ولایت را برگرفته از مکتب فاطمیه دانست و افزود: ملت ایران در دانشگاه عالی اهل بیت(ع) رشد و تربیت کرده و امروز به برکت مکتب علوی، فاطمی، حسینی و مهدوی، به اقتدار و پیشرفت رسیده و در طول تاریخ حماسه آفرینی می کند؛ آینده ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی درخشان است و می تواند قله های بلند را فتح کند.

وی وحدت کلمه و انسجام را رمز موفقیت ملت ایران خواند و گفت: تقویت وحدت، سرمایه گذاری برای حیات و پیشرفت جامعه است؛ وحدت توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به پایه های اسلام و انقلاب را خنثی و بی اثر خواهد کرد و نقشه های شیطانی آنها را برملا می کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: عربستان سعودی به پشتوانه آمریکا نقشه های شیطانی برای ضربه زدن به امنیت، اقتدار و وحدت ملت ایران داشته و دارد، آنها از اقتدار و پیشرفت و حرکت روبه جلوی ایران اسلامی عصبانی هستند و بدین جهت از اغتشاشگران حمایت می کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی برخورد با جنایتکاران و افرادی که در جامعه نا امنی ایجاد می کنند را یک ضرورت مهم و دستور قرآن و شرع مقدس دانست و افزود: اغتشاشگرانی که حافظان امنیت را به شهادت می رسانند برخلاف منافع مردم و کشور عمل می کنند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش حق طبیعی و قانونی ملت ایران و آحاد جامعه است و کسی نمی تواند این حق را از آنها سلب کند؛ اغتشاشگرانی که ناامنی ایجاد کردند در زمین دشمنان بودند و پازل آنها علیه ملت و انقلاب را تکمیل کردند لذا مرتکب جرم شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برخورد قاطعانه با اغتشاشگران ضروری دانست و تصریح کرد: ملت ایران نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه است؛ بایسی با جهاد تبیین، آگاهی دادن به جوانان و نوجوانان و البته جبران کمبودها و خلاء ها مشکلات را برطرف کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تلاش جهادی و خدمت رسانی صادقانه به مردم را وظیفه آحاد مسئولین و مدیران در نظام اسلامی مطرح کرد و گفت: ملت ایران در دفاع از حق و ارزش های اسلامی همواره آماده است و در این مسیر مقدس با شهادت طلبی گام برمی دارد و زیر بار توطئه های دشمنان نمی رود؛ به برکت هدایت های مقام معظم رهبری و مجاهدت های ملت در بخش های مختلف کارنامه انقلاب درخشان و قابل دفاع است و باید اقدامات و دستاوردهای عظیم را برای جوانان تبیین کرد.

وی افزود: نادیده گرفتن خدمات عظیم انقلاب و پیشرفت های کشور در بخش های مختلف ظلم به آینده جوانان است، نباید به بهانه برخی مشکلات اصل نظام را زیر سوال برد. جمهوری اسلامی به زورگویان عالم و دلقک های غرب باج نمی دهد و در برابر ظلم و ستم بدخواهان عالم سکوت نمی کند و آنها را به هیج عنوان حمایت نخواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح پناهگاه امن ملت ایران هستند و در کنار دستگاه قضایی از امنیت و اقتدار کشور قاطعانه دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار