خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان برگزارشد:

جلسه انس و الفت نیروهای وظیفه با فرمانده گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام)

به مناسبت گرامی داشت روز سرباز وهمچنین به منظور ارتقاء روحیه و انگیزه نیروهای وظیفه جلسه انس والفت نیروهای وظیفه گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان با حضور فرمانده گردان، پایوران و نیروهای وظیفه این گردان انجام گرفت .
کد خبر: ۹۴۷۶۳۷۷
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس 14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت گرامی داشت روز سرباز وهمچنین به منظور ارتقاء روحیه و انگیزه نیروهای وظیفه جلسه انس والفت نیروهای وظیفه گردان ۱۱۸امام حسین (علیه السلام) شهرستان اردستان  با حضور فرمانده گردان، پایوران و نیروهای وظیفه این گردان  انجام گرفت .

در ابتدا این جلسه فرمانده گردان  ضمن عرض تبریک ابتدای صحبت خود اشاره به فرمایشات رهبری در مورد سربازان وظیفه کرد و گفت:رهبری در مورد جوانان سرباز فرموده اند: فطرت های پاک و توانمندی‌های شما سربازان نشان دهنده روحیه و نشاط جوانی است که در درون شما وجود دارد، که این موضوع بسیار مهم است اما مواظب باشید چرا که هجمه هایی که امروز به قلب جوانان ما وارد می شود بسیار زیاد است.

این فرمانده ضمن تبریک  این روز به  نیروهای وظیفه  از آنها خواست که همچون گذشته با عزم و اراده و روحیه جهادی در جهت پیش برد اهداف و  برنامه های ابلاغی   به گردان ونیروهای پایورکمک کنند این فرمانده در ادامه از نیروهای وظیفه  خواست تا آنها به بیان مشکلات ، مسایل و نیازهای خود بی پروا و بدون واسطه بپردازند تا  بتواند در صدد رفع این مشکلات و معابی اقدامات لازم را به عمل بیاورد .

لازم به ذکر است که فرمنده این گردان با اهدای لوح تقدیر به نیروهای وظیفه  از آنها تقدیر وتشکر به عمل آورد ودر پایان این مراسم نیروهای وظیفه و پایوران بر سر سفره وحدت به صرف صبحانه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار