دبیر هفته نامه صبح صادق:

امروز درگیر جنگ ترکیبی با دشمن هستیم/ حامیان "اعدام نکنید" بانیان نا امنی در کشور هستند

دبیر هفته نامه صبح صادق: دشمن امروز با تمام توان و با جنگ ترکیبی به میدان آمده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۵۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،علی حیدری"،  دبیر هفته نامه صبح صادق در گفتگو با اصحاب رسانه گفت:  در طول ۴۰ سال گذشته در مقاطع مختلف و به شیوه های مختلف انواع جنگ های  امنیتی،سیاسی،فرهنگی و اقتصادی از سوی امریکاییها و جریان سلطه علیه ملت ما اعمال شد و همه آنها با ایستادگی مردم با شکست مواجه گردید. 

وی افزود: که امروزه ما درگیر یک جنگ ترکیبی  هستیم و دشمن در همه ابعاد سیاسی،امنیتی،اقتصادی و فرهنگی بر علیه ما در فضای مجازی و حقیقی در حال فعالیت می باشد. 

حیدری در ادامه گفت:  در زمان کنونی که جریان سعودی و عربستان و آلبانی نشینان با استخدام افراد بی شماری در حال تولید توییت و پیام و انتشار اخبار دروغ برای جوانان ایران می باشند داشتن سواد رسانه یک امر ضروری و لازم در جامعه می باشد. 

دبیر هفته نامه صبح صادق  در ادامه خاطر نشان کرد: سواد رسانه یک مهارت است مهارتی که به داشتن مدرک تحصیلی بالا ارتباطی ندارد و ممکن است فردی با مدرک دیپلم دارای سواد رسانه ای بالایی باشد. 

وی تصریح کرد: کسی ک دارای سواد رسانه است هر خبری را قبول نمی کند و با دقت و توجه اخبار واقعی را از اخبار غلط و شایعه و فریب تشخیص می دهد.کسانی که این بصیرت را دارا می باشند باید راهنمای نوجوانان ،جوانان و افرادی که توانایی تشخیص اخبار راست و غلط را ندارند بوده و به روشنگری بپردازند. 

حیدری یادآور شد: حامیان "اعدام نکنید" بانیان نا امنی در کشور هستند و برخی از آن ها همگام با دشمنان انقلاب اسلامی شده اند.

ارسال نظرات