خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار:

امر به معروف و نهی از منکر لسانی جامعه را اصلاح می‌کند

همدان-جانشین فرمانده سپاه بهار گفت: چیزی که جامعه را اصلاح می‌کند امر به معروف و نهی از منکر لسانی است، که اگر این فریضه در جامعه  توسط عموم مردم تکرار شود اثرگذاری بیشتری در افکار عمومی جامعه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۰۹
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، چهارمین رزمایش سفیران هدایت، ناصحین امر به معروف و نهی از منکر با هدف عمل به فریضه فراموش شده امر به معرف و نهی از منکر و تبلیغ حجاب و عفاف با حضور تیم‌های تذکر لسانی و پشتیبان نیروهای مردمی و بسیجی به مدت سه روز در ادارات شهر بهار، صالح ابار، لالجین، مهاجران و مراکز پر تردد و پارک‌ها اجرا شد.

در آخرین روز از رزمایش تیم تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر  شهرستان بهار با حضور معاون سیاسی فرمانداری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار و هیئت همراه از اداره جهاد کشاورزی و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان بهار بازدید و در راستای تاکیدات دین مبین اسلام بر حفظ شعائر اسلامی و لزوم رعایت شئونات اخلاقی و دینی در نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران  ومطالبه گری برای رعایت پوشش اسلامی در ادارات سطح شهرتأکید شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار در این بازدید اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای واجب و همگانی و تکلیف عامه مردم امر به معروف و نهی از منکر زبانی است.

سرهنگ حسین خرمی آلام تصریح کرد: چیزی که جامعه را اصلاح می‌کند امر به معروف و نهی از منکر لسانی است، که اگر بیشتر این فریضه در جامعه  توسط عموم مردم تکرار شود به طور قطع اثرگذاری بیشتری در افکار عمومی جامعه خواهد داشت؛ چنانچه مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را بر همه واجب و احیای آن را در جامعه از ضروریات این فریضه الهی می‌دانند و شناخت معروف و منکر را ، راه نجات جامعه از انحطاط بیان می‌فرمایند چرا که به واسطه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که سایر واجبات نیز به خوبی انجام می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بهار در این بازدید با تاکید بر رعایت عفت و حیا و حدود شرعی حجاب و ابلاغ قانون و شاخصه‌های عفاف و حجاب در ادارات، سازمان‌ها، اصناف و بخش‌های خصوصی ضمن تشکر از کارکنان ادارات تصریح کرد: مدیران ادارات علاوه بر نظارت به ارائه خدمات کارکنان به مردم و رعایت حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی باید به رعایت حجاب و عفاف و حرمت گذاشتن به نظام اداری توجه کنند و این مهم نیاز به تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای این فعالیت‌ها دارد.

نصرتی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر، تضمین کننده حیات طیبه در نظام اسلامی است و دشمن در صدد این است تا با عفت زدایی از جامعه ایرانی بنیان اخلاق و معنویت، ایمان و دین مداری در جامعه ما کمرنگ کند و با ضربه به بنیان مقدس خانواده، ضربه محکمی به نظام و انقلاب وارد کند.

وی افزود: راه مقابله با انحرافات قدرت‌های استکباری، پایبندی به اصول، اجرای امر به معروف و نهی از منکر است و اگر در این عرصه کوتاهی کنیم، مشکل بزرگی در  جامعه به وجود خواهد آمد و مقابله با آن به صرف هزینه و کار مضاعف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار