نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد؛

بالا رفتن سن ازدواج معضل بزرگ جامعه امروز/جمعیت؛ کلید عزت و پیشرفت کشور

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: متاسفانه امروزه بالارفتن سن ازدواج به یک معضل بزرگ تبدیل شده که این نیاز با کار کارشناسی و تبیین علمی دارد چراکه افزایش سن ازدواج برای کشور خسارت آور است.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۰۹
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در نشست شورای اداری استان جمعیت را مسئله حیاتی و جدی کشور دانست و گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی نقاط قوت کشور را هدف گرفته که جمعیت مهمترین مسئله ای که بر روی آن تمرکز کرده است.

وی افزود: آثار شیطنت صهیونیست ها، فراماسونرها و فریب خوردگان داخلی و خارجی در مسئله جمعیت به وضوح مشخص است و سندهایی که آنها علیه ملت ایران امضا کرده اند نشان از توطئه و فتنه انگیزی آنها در مسئله جمعیت دارد، باید هوشیار باشیم و نسبت به توطئه های دشمنان آگاهانه و بصیرانه عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: داشتن تعهد انقلابی و غیرت دینی در حوزه جمعیت یک ضرورت مهم است و باید در این خصوص انقلابی و متعهدانه عمل کرد. دشمنان عده ای را به عنوان فریب خوردگان برای ضربه زدن به مسئله جمعیت به میدان آورده است؛ نباید فریب دروغ پردازی های بیگانگان که دلسوز ملت ایران نیستند را بخوریم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی سرمایه انسانی را مهمترین پشتوانه ترویج و تقویت مکتب و سیره اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: شیعیان اهل بیت(ع) باید در همه ابعاد الگو باشند و به مسئله جمعیت اهمیت ویژه بدهند؛ امروز نیاز است در حوزه جمعیت کار ویژه صورت پذیرد.

وی افزود: متاسفانه امروزه بالارفتن سن ازدواج به یک معضل بزرگ تبدیل شده که این نیاز با کار کارشناسی و تبیین علمی دارد چراکه افزایش سن ازدواج برای کشور خسارت آور است و نباید بگذاریم با دستورات دینی در حوزه ازدواج بی توجهی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جمعیت کلید عزت و پیشرفت کشور است و قانون جوانی جمعیت گامی بلند در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است و همه باید با همت جهادی و اراده ملی برای اجرای آن تلاش کنند.

وی افزود: تبلیغات منفی دشمنان مهمترین عامل کاهش جمعیت و افزایش سن ازدواج است و تفکرات غلط باید در این خصوص اصلاح شود. بانوان ایران اسلامی افتخار جامعه هستند و امروز بانوان این سرزمین در عرصه های مختلف می درخشند و برای کشور اقتدار آفرینی می کنند و دشمن نمی تواند با شعارها و تبلیغات دروغین آنان را فریب دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات