خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد:

از عنصر توسل در مقابله با کفارغفلت نکنید/تربیت سرباز برای امام زمان(عج) آینده انقلاب را بیمه می‌کنند

حجت الاسلام روح الله رجنی گفت: کسانی خلیفه خدا در زمین هستند که بندگی خداوند را بکنند. سلاح و موشک آن وقتی اثرگذار است که بتوانیم برای خدا بندگی کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۶۸
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

از عنصر توسل در مقابله با کفارغفلت نکنید/تربیت سرباز برای امام زمان(عج) آینده انقلاب را بیمه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام روح الله رجنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبد در جمع نیروهای مرزبانی گفت : فرمایش قرآن است که سلاح مهیا کنید تا دشمنان را بترسانید ولی بدانید که این کافی نیست.

وی افزود : کسانی خلیفه خدا در زمین هستند که بندگی خداوند را بکنند. سلاح و موشک آن وقتی اثرگذار است که بتوانیم برای خدا بندگی کنیم. اگر بنده صالح و خلیفه خداشدیم بر روی زمین گرچه مظلوم واقع شویم و دشمنان ما بسیار شود کم ما بر زیادی دشمن طبق آیه قرآن غلبه می کند اما باذن الله.

رجنی عنوان کرد : فرق ارث پدر به فرزندان با ارث خداوند متعال این است که ما در ارثی که از پدر می بریم زحمتی نکشیده ایم ولی طبق آیات قرآن باری تعالی زمین را به کسانی ارث خواهد داد که از خود مراقبت کنند تا در زمره صالحین و مومنین قرار گیرند.

مسئول نمایندگی سپاه گنبد افزود : سیدعباس موسوی از فرماندهان حزب الله لبنان به سیداحمد پسر امام ره گفت که بزرگان ما روایتی نقل کردند که در ایران کسی قبل از امام عصر عج انقلاب میکند که نام بزرگ آن نام پیامبر بنی اسرائیل روح الله است. سید احمد پاسخ می دهد پس بدان وقتی آقای خامنه ای دستش مجروح و جانباز شد کسی جرات نداشت به امام خبردهد. خود امام آن روز گفت که سیدعلی اتفاقی برایش نیفتاده امروز. ماجرای ترور را که نقل کردیم روبه قبله سه بار فرمود الحمدالله. حکومت در روایات به سیدی خواهد رسید که در دستش علت و جراحتی دارد. این نشانه های روشن انقلاب ماست که به آرمان های انقلاب استقامت کنیم.

وی خاطرنشان کرد : بزرگان دین و هم سفره های امام زمان ارواحنافداه گفته اند که توسل مهمتر از تشرف است. این توسل چند وقتی است که برای نیروهای انقلاب توسط مقام معظم رهبری برای رفع فتنه ها و شبهات توصیه شده است. خود معظم له خارج از هدایت گری ها و روشنگری های حکیمانه شان فرمودند مشکلات جهان اسلام را می نویسند و آن را در مجلس فاطمه الزهرا سلام الله علیها می آورند تا گره ها باز شود.

رجنی عنوان کرد : در این جنگ ترکیبی مسلمین و ایرانیان بنیان محکمی دارند که می توانند با توجه ویژه به آن نسل انقلابی را پرورش و آینده انقلاب و اسلام را با تربیت سرباز برای امام زمان عج بیمه کنند. ‌و آن بنیان خانواده است که باید همه ملت خصوصا شما نیروهای مرزبان غیور ما به خانواده و فرزندانشان در این زمان آماج شبهات و فتنه ها توجه بیشتری داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار