خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی «الگوی سوم زن تراز انقلاب اسلامی» برگزار شد

کد خبر: ۹۴۷۶۸۰۰
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیجکارگاه آموزشی «الگوی سوم زن تراز انقلاب اسلامی» با حضور بانوان مداح و اعضای هئیت های مذهبی استان لرستان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، کارگاه آموزشی«الگوی سوم زن تراز انقلاباسلامی» روز چهارشنبه، 23 آذر‌ماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد.

بانوان مداح به برگزاری این نوع کارگاهها تاکید داشتند.
عفت نوروزی یکی از مداحان اهل بیت به ما گفت: این کارگاه که به همت بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان و تبلیغات اسلامی استان برگزارشده است مدون باشد و ادامه بدهند.
وی افزود: مطالبی که در این کارگاه گفته میشود خیلی کار ساز است و ما هم مطالبی، که یاد گرفتیم برا اعضای هئیت هایمان بازگو میکنیم.
نوروزی ادامه داد: با توجه به اینکه اعضای هئیت ما دختران دهه هشتادی ونودی هم هست نهایت سعی میکنیم آنها را با فرهنگ فاطمی و الگوی سوم زن تراز انقلاب آشنا کنیم.
نوروزی حضورش در این کارگاه را ترویج الگوی سوم زن انقلاب اسلامی و جهاد تبین عنوان کرد.


 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان در این کارگاه به ایام فاطمیه والگوی زن سوم در انقلاب و رونق مجالس در ایام فاطمیه؛ ورود ونقش جوانان درمجالس با برخورد خوب واز فضائل حضرت زهرا (س) تاکید داشت.

قجر دالوند یکی دیگر از بانوان مداح لرستان گفت: برگزار اینگونه کارگاه ها لازم است.
وی ابراز داشت: امیدوارم بعنوان یک مداح بتوانم فرهنگ فاطمی را در بین دختران و بانوان ترویج بدهم.
دالوند بر مدون بودن این نوع کارگاهها الگوی سوم زن تراز انقلاب تاکیدکرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار