خبرهای داغ:

اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در شرکت‌های فناور زیرمجموعه‌ی پارک استان سمنان

شاهرود_ رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: بیش از ۴ هزار نفر در ۴۰۰ واحد فناور در پارک و مراکز مختلف زیر مجموعه آن مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۴۷۶۸۱۳
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در شرکت‌های فناور زیرمجموعه‌ی پارک استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن نظری در جمع نمازگزاران نماز جمعه شاهرود در مصلی نمازجمعه این شهر به ارائه گزارشی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه علم و فناوری و اشتغال‌زایی استان سمنان به مناسبت روز و هفته پژوهش پرداخت و اظهار کرد: اخذ مجوز راه اندازی سه پردیس تخصصی فناوری در زمینه‌های پزشکی و سلامت، اقتصاد دیجیتال و کشاورزی و اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در شرکت‌های فناور زیرمجموعه‌ی پارک استان سمنان از فعالیت‌های این پارک می‌باشد.
او افزود: حضور ۴۰۰ واحد فناور در پارک و مراکز مختلف آن در سطح استان که از این تعداد، ۱۰۰ شرکت موفق به اخذ مجوز‌های دانش بنیانی و صنایع خلاق شده‌اند از دیگر اقدامات این پارک بوده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان خاطر نشان کرد: ایجاد ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و برگزاری بیش از ۱۵ جلسه ستاداستانی و تصویب بیش از ۱۳۰ مصوبه در جهت حمایت و رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان استان از دیگر اقدامات در سال جاری می‌باشد.
او ادامه داد: انتخاب پارک علم و فناوری استان سمنان به عنوان دبیرخانه برگزیده در جلسه ستاد ملی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در وزارت کشور و اخذ مجوز مرکز رشد و مرکز فناوری میامی با توجه به ظرفیت‌های ویژه شرق استان در زمینه‌های کشاورزی، معادن و گردشگری از اقدامات دیگر در راستای حمایت از تولید دانش بنیان است.
نظری تصریح کرد: بزرگترین پردیس تخصصی اقتصاد دیجیتال کشور در دهه فجر توسط پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار