خبرهای داغ:

معرفی برترین‌های مسابقات قرآن کریم بسیج شاهرود+ تصاویر و کلیپ

شاهرود_ در اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستانی بسیج سپاه ناحیه شاهرود از برگزیدگان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان در شهر رویان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۸۳۰
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستانی بسیج سپاه ناحیه شاهرود در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد.
در این مراسم که به همت داراقرآن بسیج معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه شاهرود و همکاری حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف و ارگان‌های این شهر برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در سخنانی با تاکید بر توجه به قرآن و فراگیری آن گفت: عمل کردن به قرآن است که انسان را به بهشت می‌برد.
در این مراسم که با قرائت قاریان ممتاز شهرستان و اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی برگزار شد با حضور نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، امام جمعه رویان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رویان از برگزیدگان قرآنی این مسابقات در رشته‌های مختلف با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
در این مسابقات در بخش نوجوان و در رشته حفظ یک جزء، فاطمه عسکری، زینب سادات هاشمی و فاطمه زهرا نقوی مقام اول تا سوم را کسب کردند و در حفظ ۵ جزء، محمدصدرا عرب اسدی عنوان برتر را کسب و در حفظ ۲۰ سوره ۹ تا ۱۴ سال، امیر مهدی غلامی پور، عادله علیپور و زهرا بوجار عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در حفظ موضوعی ۹ تا ۱۴ سال، نازنین زینب تیموری و زینب عامری عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
در رشته ترتیل نوجوان دختر، فاطمه عامریان و مبینا عرب عامری و در ترتیل نوجوان پسر، امیرحسین پاداش، حسین جبروتی و محمد عامریان عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.
در رشته تحقیق تقلیدی، محمدحسین ابراهیمی، امیرعلی طالع زار و حسین میرشاهی را عناوین برتر را کسب کردند.
در بخش خواهران و حفظ ۳ جزء، فاطمه اکبری، زهرا یحیی آبادی و ملیحه عزیزی و در حفظ ۵ جزء، فاطمه محمدخانی، الهه وثیقی و اکرم احمدی و در حفظ ۱۰ جزء، صفیه شکری و ساره سلیمانی و حفظ ۱۵ جزء، زهرا جعفری و نجمه سادات ابوالحسنی و حفظ کل قرآن، فاطمه علیان و زهرا ابراهیمی و در رشته ترتیل، اکرم محمدپوری، بهناز جباری و زهرا عباسی و حفظ چهل حکمت نهج البلاغه، نرجس خلیلی، مریم درودی و سمیه تیموری و در طرح صراط، فاطمه حسین پور، محبوبه تقی زاده و عذرا صادقی عناوین اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.
در بخش برادران و در حفظ کل قرآن، عبدالحسین صالحی و در حفظ ۱۰ جزء، عبدالله محمدی و در قرائت تحقیق، محمدصادق عرب زینلی، علی اکبر ساغری و امیرحسین طالع زاری و در رشته ترتیل، حمید علیزاده، حسین عبدالله زاده و محمد نوروزی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها