خاطره جانباز مدافع حرم افغانستانی در دیدار با رهبر انقلاب:

به جای انگشتر، اذن جهاد خواستم/مطیع کلام رهبری هستیم

جانباز مدافع حرم (ابوکوثر) در بیان خاطره‌ای از دیدار با رهبر انقلاب گفت: به جای انگشتر، اذن جهاد را درخواست کردم و از حضرت آقا خواستم که واسطه رفتن من برای دفاع از حرم در سوریه شوند، اما ایشان مخالفت کردند و من هم می دانستم کلام حضرت آقا برای ما دستور است و الا بسیار شوق دفاع از حرم دارم اما مطیع حرف رهبرم هستم.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۳۱
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

به جای انگشتر، اذن جهاد خواستم/مطیع کلام رهبری هستیم+ عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) جمعی از فرماندهان و بسیجیان رده های مقاومت ناحیه مقداد مشهد با حضور در منزل جانباز مدافع حرم حمید شجایی معروف به (ابوکوثر) با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند که در ابتدای این دیدار معنوی فرماندهان حاضر زحمات و رشادت های مدافعان حرم در دفاع از حرم آل الله را ستودند و رابطه رزمندگان تیپ فاطمیون با مدافعان حرم ایرانی را پیوند ناگسستنی دانستند.

در ادامه جانباز مدافع حرم (ابوکوثر) که فرزند "شهید قاسم شجایی" اولین شهید مدافع حرم افغانستانی که در شهر مشهد تشییع شده به بیان خاطراتی از پدر شهیدش و نحوه حضور خود در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و همراهی و همرزمی با بسیاری از شهدای گرانقدر و نحوه مجروحیت در منطقه نبل الزهرا سوریه پرداخت و تصریح کرد: سال ۹۲ آن وقتی که فاطمیون گردان بود و اولین نیروها برای نبرد با تکفیری ها به سوریه اعزام می شدند، خواستم به سوریه بروم اما نشد و پدرم توفیق یافت به سوریه برود. پدرم چند ماه پس از اعزام در ۲۲ فروردین سال ۹۳ در حوالی دمشق به شهادت رسید. او در دوران دفاع مقدس نیز در کنار نیروهای رزمنده در جبهه‌ها حضور داشت.

در دیدار با رهبر انقلاب به جای انگشتر، اذن جهاد خواستم

وی همچنین با اشاره به خاطره دیدار با رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۹۶ در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: در آن دیدار از رهبر انقلاب به جای انگشتر، اذن جهاد را درخواست کردم و از حضرت آقا خواستم که واسطه رفتن من برای دفاع از حرم در سوریه شوند، اما ایشان مخالفت کردند و من هم می دانستم کلام حضرت آقا برای ما دستور است و الا بسیار شوق دفاع از حرم دارم اما مطیع حرف رهبرم هستم.

گفتنی است، در پایان این دیدار معنوی از خانواده جانباز مدافع حرم حمید شجایی معروف به (ابوکوثر) تقدیر شد.

ب/2623
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها