خبرهای داغ:
انبارلویی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

پایه‌های قدرت نرم و سخت ایران، روی شانه‌های حوزه و دانشگاه است

فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: روز وحدت حوزه و دانشگاه فرصتی برای بازخوانی تعامل میان این دو نهاد است. در مجموع باید گفت که پایه‌های قدرت نرم و سخت ایران، روی شانه‌های این دو جریان نیرومند است. 
کد خبر: ۹۴۷۷۰۵۷
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

پایه‌های قدرت نرم و سخت ایران، روی شانه‌های حوزه و دانشگاه است

محمدکاظم انبارلویی فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به شکست دشمن در ایجاد تفرقه میان حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حوزه و دانشگاه، دو بال پرواز برای رسیدن به قله‌های عظمت و شرافت هستند. این دو نهاد در چهار دهه اخیر، مورد هجمه سرویس‌های امنیتی و جاسوسی دشمن بودند. امروز نیز دشمن تلاش دارد با تفرقه‌اندازی و ایجاد توطئه، میان این دو جدایی بیندازد اما همچنان شکست را تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران با وحدت حوزه و دانشگاه به قله پیشرفت رسیده است، گفت: اگر امروز ایران پیشرفته‌ای را می‌بینیم، به خاطر هم‌افزایی در حوزه و دانشگاه است. دشمن تلاش دارد با ترور و شهادت عناصر علمی ما، مانع این پیشرفت روزافزون شود. 

انبارلویی افزود: دانشگاه‌های ما گفتمان قوی را پذیرفته‌اند و بدون توجه به انحرافاتی که استکبار ایجاد می‌کند، به ایران قوی فکر می‌کنند.

وی گفت: حوزه‌های علمیه ما روز به روز در حال توسعه هستند و پژوهش‌های علمی در حوزه‌های قم، مشهد، اصفهان، تبریز و... در حال انجام است. این پژوهش‌ها به توسعه فهم از دین، فقه، فلسفه، عرفان و اخلاق می‌پردازند. 

انبارلویی با بیان اینکه روز وحدت حوزه و دانشگاه فرصتی برای بازخوانی تعامل میان این دو نهاد است تاکید کرد: البته افرادی هستند که با این وحدت، مخالف‌اند. در مجموع باید گفت که پایه‌های قدرت نرم و سخت ایران، روی شانه‌های این دو جریان نیرومند است. 

فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اخیرا مشاهده کردیم که فتنه آمریکایی برای نبرد شناختی به شکست منتهی شد. دشمن متوجه این شکست شده است. انبارلویی افزود: ما این روز که به نام وحدت حوزه و دانشگاه است را گرامی می‌داریم و از خدا می‌خواهیم که پیوند این دو و میوه شیرین آن را برای انقلاب اسلامی داشته باشیم.

ت-۵۳۷۹

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار