معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

ما باید به سمت هدایتگری فرهنگی برویم

همدان- معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت:افرادی که در قرارگاه عفاف و حجاب مسئول هستند وظیفه دارند،نقش هدایتگری فرهنگی،مطالبه رهبر معظم انقلاب از شورای عالی فرهنگی بود و ما باید به سمت هدایتگری فرهنگی برویم.
کد خبر: ۹۴۷۷۱۲۲
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت آیت اله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: متاسفانه ما متولیان قرارگاه عفاف و حجاب در شرایط به وجود آمده حساس و دغدغه‌مند نیستیم.

وی با بیان اینکه نظام سیاسی ما یک نظام ارزشی است، افزود: مسائل فرهنگی این نظام ارزشی، راهکار فرهنگی دارد، اگر اجازه دادیم مسائل فرهنگی ما سیاسی شود شک نکنید به مسائل امنیتی تبدیل خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه باید بیانات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنیم، گفت: باید آنچه که رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگی به ما اشاره می‌کنند، آن خط را بگیریم و جلو برویم.

وی با بیان اینکه مردم ما نگرانی به حق دارند و باید در این حوزه به خوبی عمل کنیم، ابراز کرد: ۴۳ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و دشمن روی زخم‌های ما دست گذاشته و بهره خود را برداشت کرده بنابراین باید مراقبت کنیم.

رضانیا بیان کرد: افرادی که در قرارگاه عفاف و حجاب مسئول هستند وظیفه دارند، نقش هدایتگری فرهنگی، مطالبه رهبر معظم انقلاب از شورای عالی فرهنگی بود و ما باید به سمت هدایتگری فرهنگی برویم.

وی عنوان کرد: ما در مسیر حرکت به سمت تمدن نوین و ایران قوی هستیم بنابراین باید در این راه مقاومت کنیم و در شرایط فعلی همدیگر را به صبر انقلابی توصیه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار