حجت الاسلام خالصی در یادواره شهید دانش آموز دادخدا حسینی

راز محبوبیت حاج قاسم را می‌توان در سیره و سلوک معنوی ایشان دنبال کرد.

یادواره شهید دانش آموز دادخدا حسینی با حضور مردم و مسئولین در مدرسه شهید حسینی شهرستان عنبرآباد برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۷۷۳۰۸
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد در یاد‌واره شهید دانش آموز دادخدا حسینی که در محل دبستان شهید حسینی باحضور مردم و مسئولین برگزار شد گفت:خدا را شاکریم که به ما توفیق داد در مراسم شهدا شرکت کنیم. جهاد و شهادت در راه خدا بسیار ارزشمند است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد بیان کرد: راز محبوبیت حاج قاسم را می توان در سیره و سلوک معنوی ایشان دنبال کرد.  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب اسلام و انقلاب بود، برای همین سیره علمی و معنوی این شهید والامقام می‌تواند درس زندگی برای انسان‌ها باشد تا با الگوگیری از سیره ایشان طوری زندگی کنند که همچون حاج قاسم مورد خطاب ولایت فقیه قرار گرفته و آنان را تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی رحمت الله علیه معرفی کنند.

 

وی افزود: وقتی زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از دوران جنگ تا لحظه شهادت نگاه می‌کنیم، می‌بینیم ایشان حتی یک بار هم خود را مطرح نکرد، چون منیتی نداشت که به دنبال مطرح شدن باشد و در دوران جنگ حتی در سوریه و عراق بیشتر دیگران را مطرح می‌کرد.

 

 حجت الاسلام خالصی افزود: هر کسی که علاقمند به حاج قاسم است و می خواهد به شیوه ای مسیر حاج قاسم را طی کند، باید تلاش کند به بعدی از ابعاد ایشان در ویژگی های فردی، رفتار اجتماعی و نگاه حکومتی نزدیک شود، چنان که وصیت نامه حاج قاسم ولایتنامه است و همه سیاسیون و جناح ها را به ولی فقیه دعوت می کند.

 

وی گفت: از مهمترین توسلات حاج قاسم، توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها بود،  بسیار معتقد بود که توسل و گریه بر اهل بیت علیهم السلام راه باز می کند، در سخنرانی های دوران جنگ ایشان بارها توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها وجود دارد در شب های عملیات، صحبت برای رزمندگان و عمده توسلات حاج قاسم به حضرت زهرا سلام الله علیها بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار