فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه سال۱۴۰۱

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اعزام مشمولان دی ماه سال 1401به خدمت دوره ضرورت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۴۶
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ بهزاد فکوری معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در تشریح جمع خبرنگاران گفت:کليه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاريخ يکم آذر ماه را دريافت کرده اند، مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) محل سکونت، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دسته از مشمولان مي بايست در روز پنجشنبه مورخه "یکم دیماه 1401 " در ساعت و محلي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهي انتظامی استان مرکزی افزود: عدم حضور به موقع مشمولان در زمان و محل تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي، با آنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ" فکوری" یادآور شد: مشمولان اعزامي مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون کوويد 19 و واکسن مننژيت و دوگانه ، کارت ملي و شناسنامه و دیگر مدارک مربوط به شرايط خاص را به همراه خود، داشته باشند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متقاضیان در صوت نیاز به اطلاعت بیشتر مي توانند با مراجعه به پايگاه خبري سرباز به نشاني www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال خبر سربازي در پيام رسان سروش به نشاني khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار