خبرهای داغ:
همدان-مسئول حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از برگزاری نشست‌های سبک زندگی فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه در پایگاه‌های حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۵۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) محکم‌ترین پشتیبان ولایت بود و لحظه‌ای از دفاع از حق خلافت حضرت علی (ع) از پای ننشست تا اینکه در فاصله بسیار کوتاهی از وفات پیامبر اکرم (ص) به دست غاصبان خلافت به شهادت رسید.

وی گفت: غاصبان به خوبی متوجه جایگاه حضرت زهرا (س) بودند و بارها از زبان پیامبر(ص) توصیه به تکریم بانوی دو عالم را شنیده بودند اما با این حال عدالتخواهی حضرت را هیچ گاه نپذیرفتند.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان افزود: با توجه به ایام عزاداری حضرت زهرا (س) برنامه‌های متنوعی توسط پایگاه‌های این حوزه اجرا می‌شود که از جمله مهمترین آنها برگزاری نشست‌های سبک زندگی فاطمی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری با حضور سخنرانان مجرب، نمایشگاه پوستر زن مسلمان و الگو گرفته از فاطمه الزهرا(س) در پایگاه عطیه است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس طب سنتی توسط پایگاه رهروان زینب عنوان کرد: همچنین به مناسبت این ایام کلاس مشاوره برای خانواده‌ها در راستای ارتباط با جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم دعا به همراه ختم صلوات، توزیع بسته‌های فرهنگی با موضوع حجاب در پارک توسط پایگاه پنج تن، تهیه لوازم التحریر و توزیع غذای گرم توسط گروه جهادی شهید نوید صفری، پرداخت اجاره بها و هزینه داروی نیازمندان توسط گروه جهادی عطیه، فضاسازی مدارس توسط سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی، تهیه بسته معیشتی توسط گروه جهادی رهروان زینب ، توزیع رزق معنوی به همراه بروشورهای حجاب توسط حلقه صالحین پایگاه اسما و ... از دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات