خبرهای داغ:

آمریکا و هم پیمانانشان مشکلشان با کلاهک هسته ای، ما نیست بلکه با مردم ودین و پیشرفت ما مشکل دارند.

کد خبر: ۹۴۷۷۵۹۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
 

 ابه گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان محمد برامکی فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد روز یکشنبه بیست هفت آذر ماه در جمع دانش آموزان دبیرستان صدیقه کبری (س) آموزش پرورش ناحیه دو گفت: امروز اگر ما میگوییم مرگ بر آمریکا انگلیس و اسرائیل بخاطر این است که با سیاست های آنها مخالف هستیم.
برامکی یاد اورشد: آمریکا و هم پیمانانشان مشکلشان با کلاهک هسته ای، ما نیست بلکه با مردم ودین و پیشرفت ما مشکل دارند.
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد به ضریب هوشی دانش آموزان کشورمان اشاره کرد و افزود: هر دانش آموز و دانشجوی ما برای امریکا و اسرائیل خودش چند بمب اتم است. چون فکرشان کار میکند و ضریب هوشی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای دنیا بالاترین ضریب را دارد.
برامکی گریزی هم به زندگی شهید شهریاری زد و اظهار داشت: به گفته همسر شهید شهریاری در زمانی که با مجید ازدواج کردم هیچ وقت ندیدم نماز شبشان قضا شود و همیشه نماز شبش اول وقت میخواند مجید شهریاری که جز اصلی ترین و بهترین متخصص انرژی اتمی در عالم بود و اینگونه زندگی میکرد.
وی با بیان اینکه ما جان فدا هستیم و حاضریم جانمان را برای شما بدهیم افزود: اگر امروز ما به یک جاهایی رسیدیم مدیون جان فشانی دانشمندان هستیم و ما حاضریم جانمان را تقدیم کنیم تا شما در امنیت آسایش و ارامش، و رفاه زندگی کنید.

 

ارسال نظرات