اکرام فاطمی در یلدای فاطمی در شهرستان سرخه برگزار شد

همزمان با شب یلدا به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) و ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه اکرام فاطمی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۶۶
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ایام فاطمیه و همزمان با شب یلدا کارگروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج روستا اروانه در سرخه اقدام به کمک های یلدایی به خانواده های نیازمند کردند.

صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تداوم کمک های مومنانه در این مرحله از طرح نهضت خدمت مؤمنانه با توجه به شب یلدا در وهله اول کار شناسایی خانواده‌های محروم انجام و نسبت به تهیه بسته های یلدایی اقدام شد.

او افزود: در این دوره 25 بسته یلدایی به همت گروه جهادی پایگاه های مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) و ولی عصر (عج) با همکاری مرکز نیکوکاری امام علی (ع) روستای اروانه تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: باتوجه به قرار داشتن در ایام فاطمیه این اکرام با عنوان یلدای فاطمی نام گرفت و مرغ منجمد، رب گوجه فرنگی، میوه، آجیل و شکلات از محتویات این بسته ها بود که با حفظ شان و منزلت خانواده ها به دست آن ها رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار