خبرهای داغ:

محفل شبی با شهدا در گلزار شهدا سرخه برگزار شد

دورهمی شبی با شهدا با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و نوجوانان بسیجی در گلزار شهدا سرخه همزمان با شب چله برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۷۹۰
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شب یلدا محفل شب نشینی با شهدا با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و نوجوانان بسیجی در کنار قبور پاک شهیدان در گلزار شهدا سرخه برگزار شد.

دراین نشست حسینعلی کلامی مسوول بسیج پیشکسوتان شهرستان سرخه اظهار کرد: بسیج پیشکسوتان از سال 96 شروع به کار کرده و در بدو تشکیل شروع به جمع آوری اطلاعات فردی رزمندگان شهرستان اعم از سپاه، بسیج، جهاد گران، نیروهای ارتش، نیروی انتظامی و نیروی هوایی به تعداد1350 نفر کرده است.

او افزود: برنامه خاطره گویی از سال 97 شروع و تاکنون با یاری خداوند و به همت شهدا در گلزار شهدا هر هفته چهارشنبه ها با حضور رزمندگان و مسولین شهرستان وعموم مردم به تعداد میانگین شرکت کننده 40نفر جمعا 144هفته به تعداد 5760نفر ادامه داشته است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان در جمع پیشکسوتان ایثار و شهادت گفت: من به تجربه درک کردم که شهدا زنده اند و ما مدیون شهدا هستیم.

او افزود: ما باید راهیان نور را مثل اماکن متبرکه دیگر  مورد ارج و احترام قرار دهیم. روح شهدا انسان را زنده می کند و شهدا اعمال و رفتار ما را نظاره گر هستند.

گفتنی است در پایان دو نفر از پیشکسوتان به بیان خاطرات 8سال دفاع مقدس پرداختند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار