بسته های معیشتی در روستا افتر در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) افتر در سرخه از اهدای بسته های معیشتی در جهت شاد کردن کودکان و خانواده های نیازمند در شب یلدا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۷۷
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، از ابتدای دهه اول فاطمیه مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به صورت مداوم در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا افتر با حضور خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار می شود.

این مراسم با قرائت حدیث شریف کساء، زیارت جامعه کبیره، زیارت حضرت فاطمه زهرا (س) و مداحی و نوحه خوانی و بیان مسائل روز همراه بود.

همچنین به مناسبت شب یلدا بسته های معیشتی و یلدایی بین نیازمندان محله به همت گروه جهادی این پایگاه مقاومت تهیه و توزیع شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری نهضت کمک مومنانه از ابتدای فراگیر شدن بیماری کرونا راه اندازی و همچنان ادامه دارد.

او افزود: در طول سال و با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند بسته های معیشتی و کمک های مالی در قالب وجوه نقد با یاری خیرین و بسیجیان تهیه و بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) اضافه کرد: در این دوره نیز با هدف شاد کردن کودکان و خانواده ها در شب یلدا 6 بسته یلدایی بین خانواده بی بضاعت و کم بضاعت محله توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار