25 بسته یلدایی به همت گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر توزیع شد

به مناسبت شب یلدا 25 بسته یلدایی و 7 میلیون ریال وجه نقد به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۶۲
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت شب یلدا ۲۵ بسته یلدایی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه تهیه و توزیع شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام همدلانه و جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با شب یلدا و در جهت گرم کاردن خانه های خانواده های نیازمند و کم برخوردار 25 بسته یلدایی تهیه و بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

او افزود: این کمک های مومنانه با یاری سپاه و توسط گروه جهادی پایگاه صاحب الزمان (عج) انجام و ارزاق اولیه شب یلدا همچون میوه، خشکبار و شکلات از اقلام موجود در بسته ها بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: همچنین در جهت گره گشایی از مشکلات مالی یک خانواده نیازمند مبلغ 7 میلیون ریال توسط گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر روستا به آن ها اهدا شد.

رهایی خاطرنشان کرد: این کمک های مومنانه از آغاز شیوع کرونا با یاری خیرین انجام گرفته و همچنان در جهت گره گشایی از مشکلات آن ها در قالب توزیع بسته های معیشتی و کمک های نقدی ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار